Kerhot

KERHOTOIMINTAA KIRKKONUMMELLA

TAIDEPAJA
TÄYNNÄ
KIRKKONUMMEN KUNNAN KORONARAJOITUSTEN VUOKSI KERHO TOIMII TOISTAISEKSI ULKO- JA ETÄKERHONA. OSALLISTUJIA INFOTAAN ASIASTA.

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää kevätkaudella 2021 noin 7-10-vuotiaille suunnatun taidepajan Kirkkonummen keskustassa. Kerhossa taiteillaan mm. niin askarrellen kuin maalaten ja muovailleen.** Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ohjaaja antaa ideoita ja neuvoo materiaalien käytössä, mutta taiteilijoita ovat lapset. Ensimmäisellä kerhokerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: SÄÄN MUKAISEN ULKOILUVARUSTUKSEN/ LÄMPIMÄT ULKOILUVAATTEET
Paikka: Kirkkoharjun koulun piha-alue 4.2.-18.2. (ei kerhoa viikoilla 8 ja 9) Jokirinteen koulun piha-alue 11.3.-6.5.2021
HUOM! Etäkerhokerroista infotaan asiakkaita erikseen.
Aika: Torstaisin klo 17.00-18.00 alkaen 4.2.2021
Hinta: 50€ / kevätkausi (vko 5-18, ei kerhoa hiihtolomaviikolla 8, eikä myöskään muuttoviikolla 9)
(Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 6 henkilöä. Max osallistujamäärä on toistaiseksi 9 henkilöä (12).)
**Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia kevätkauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme pitämään esim. etäkerhoa tai jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä. Tilanteen mahdollistaessa voidaan kerhokertoja pitää myös ulkona tehden esim. luonto-, maisema-, tila- ja valokuvataidetta.

KAMU-KAMELEONTIN KAVERIKERHO
Kerhon alkamisajankohta on siirtynyt! Uusi ajankohta 9.3.-25.5.2021.
Kerho toimii keväällä 2021 ulkoilukerhona!

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää kevätkaudella 2021 noin 7-10-vuotiaille suunnatun Kamu-kameleontin kaverikerhon Kirkkonummen keskustassa. Kerhossa pidetään kivaa yhdessä kavereiden kanssa. Ohjelmassa on kauden aikana mm. karvaisten ja karvattomien eläinkavereiden vierailuja (ainakin koirakamuja ja kilppari vierailevat kerhossa), ulkoleikkejä sekä tutkimusmatkoja lähialueelle.
(Sisäkerhokertoina esim. askarrellaan, tehdään pieniä kokkailuja sekä pelaillaan lauta- ja korttipelejä. Kerholaisten omien lemmikkien vierailu on myös mahdollista. Näistä sovitaan erikseen ohjaajan kanssa.) Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerhokerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä kamujen kanssa!
Mukaan tarvitset: Säänmukaisen ulkoiluvarustuksen
Paikka: Jokirinteen koulun piha-alue
Aika: Tiistaisin klo 17.30-18.30 alkaen 9.3.2021
Hinta: 50€ / kevätkausi
**Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia kevätkauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme pitämään esim. etäkerhoa tai jakamaan teeman mukaisia tekemisiä; erilaisia ohjeita ja vinkkejä. Tilanteen mahdollistaessa siirrytään kokonaan pitämään ulkoilukerhoa.

Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja:
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

ILMOTTAUDU KERHOIHIN KLIKKAAMALLA KERHON OTSIKKOA TAI TÄSTÄ

Lisätietoja Kirkkonummen kerhoista:
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

*****************************************************************************************