Kerhot

KERHOTOIMINTAA KIRKKONUMMELLA

ILMOITTAUTUMINEN SYYSKAUDEN 2021 KERHOIHIN AUKEAA KE 2.6. KELLO 13.00!

SYYSKAUDELLE SUUNNITTEILLA OLEVAT KERHOT:
(Tiedot päivitetään kesäkuun alkuun mennessä, kun olemme saaneet mm. tilavahvistukset kouluilta.)

TAIDEPAJA
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää jälleen syyskaudella 2021 super-suositun n. 7-10-vuotiaille suunnatun taidepajan sekä keskustan että Veikkolan alueilla. Kerhossa taiteillaan mm. niin askarrellen kuin maalaten ja muovailleen.** Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ohjaaja antaa ideoita ja neuvoo materiaalien käytössä, mutta taiteilijoita ovat lapset. Ensimmäisellä kerhokerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa. Kerhossa tehdään taidetta sekä sisällä että ulkona.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: Sään mukaisen ulkoiluvarustuksen sekä halutessa esim. essun suojaamaan sisävaatteita.
Hinta: 50€ / syyskausi (vko 35-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)
Aika ja paikka:
-Veikkolan taidepaja (Vuorenmäen koulu): Keskiviikkoisin kello 17.15-18.15 (kausi: 1.9.-24.11.2021)
-Keskustan taidepaja (Gesterbyn koulu): Torstaisin kello 17.15-18.15 ( kausi: 2.9.-25.11.2021)

KAMU-KAMELEONTIN KAVERIKERHO
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää syyskaudella 2021 n. 7-10-vuotiaille suunnatun Kamu-kameleontin kaverikerhon sekä keskustan että Veikkolan alueilla. Kerhossa pidetään kivaa yhdessä kavereiden kanssa. Ohjelmassa on kauden aikana mm. karvaisten ja karvattomien eläinkavereiden vierailuja (suunnitteilla ainakin koirakamujen ja kilpparin vierailuja), ulkoleikkejä sekä tutkimusretkiä lähialueelle.
Sisäkerhokertoina esim. askarrellaan, tehdään pieniä kokkailuja sekä pelaillaan lauta- ja korttipelejä. Kerholaisten omien lemmikkien vierailu on myös mahdollista. Näistä sovitaan erikseen ohjaajan kanssa. Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerhokerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä kamujen kanssa!
Mukaan tarvitset: Säänmukaisen ulkoiluvarustuksen
Hinta: 50€/syyskausi (vko 35-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)
Aika ja paikka:
-Veikkolan Kamu-kerho (Vuorenmäen koulu): Maanantaisin kello 17.15-18.15 (kausi: 30.8.-22.11.2021)
-Keskustan Kamu-kerho (Gesterbyn koulu): Tiistaisin kello 17.15-18.15 (kausi: 31.8.-23.11.2021)

Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 6 henkilöä.
**Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia syyskauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme pitämään kevään tavoin etäkerhoa tai esim. jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä. Tilanteen mahdollistaessa voidaan kerhokertoja pitää myös ulkona tehden esim. luonto-, maisema-, ja valokuvataidetta sekä luontoretkiä.

Lisätietoja:
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

ILMOTTAUDU KERHOIHIN KLIKKAAMALLA KERHON OTSIKKOA TAI TÄSTÄ

Lisätietoja Kirkkonummen kerhoista:
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

*****************************************************************************************