Kerhot

Kerhoja koululaisille Kirkkonummella ja Veikkolassa

KERHOTOIMINTAA KIRKKONUMMELLA

ILMOITTAUTUMINEN SYYSKAUDEN 2021 KERHOIHIN ON ALKANUT!

TAIDEPAJA
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää syyskaudella 2021 noin 7-10-vuotiaille suunnatun taidepajan sekä keskustan että Veikkolan alueilla. Taidepajassa taiteillaan ja askarrellaan sekä sisällä että ulkona. Ohjaaja antaa ideoita, mutta taitelijoina ovat lapset. Kauden aikana ohjelmassa on esimerkiksi luonto- ja valokuvataidetta sekä vesiväri- ja pastelliliitu ja muovailutöitä.
** Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: Sään mukaisen ulkoiluvarustuksen sekä halutessa esim. essun suojaamaan sisävaatteita.
Hinta: 50€ / syyskausi (vko 35-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)
Aika ja paikka:
-Veikkolan taidepaja (Vuorenmäen koulu): Tiistaisin kello 15.00-15.45 (kausi: 31.8.-23.11.2021)
-Keskustan taidepaja (Jokirinteen koulu): Maanantaisin kello 17.00-17.45 (kausi: 30.8.-22.11.2021)

KAVERIKERHO
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää syyskaudella 2021 n. 7-10-vuotiaille kaikille kamuille suunnatun kaverikerhon, jossa tehdään yhdessä kaikkea kivaa. Ryhmäläisten kanssa voidaan esimerkiksi tehdä luontoretkiä, pieniä kylmäkokkailuja, askarrella, pelailla lauta- ja pihapelejä ja saattaapa jollain kerholaisella olla esimerkiksi koira tai kilpikonna, joka pääsisi vierailemaan kerhossa. Pyrimme järjestämään kauden aikana ainakin kaksi eläinkamun vierailua.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä kamujen kanssa!
Mukaan tarvitset: Säänmukaisen ulkoiluvarustuksen
Hinta: 50€/syyskausi (vko 35-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)
Aika ja paikka:
-Veikkolan kaverikerho (Vuorenmäen koulu): Tiistaisin kello 16.00-16.45 (kausi: 31.8.-23.11.2021)
-Keskustan kaverikerho (Jokirinteen koulu): Tiistaisin kello 17.00-17.45 (kausi: 31.8.-23.11.2021)

Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 8 henkilöä.
**Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia syyskauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Ensisijaisesti kerhot järjestetään tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan ulkokerhona ja mikäli tilanne vaatii siirrytään kevään tavoin etäkerhoiluun tai esim. jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä.

ILMOTTAUDU KERHOIHIN KLIKKAAMALLA KERHON OTSIKKOA TAI TÄSTÄ

Lisätietoja Kirkkonummen kerhoista:
Hanna Sares, aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

*****************************************************************************************