Kerhot

KERHOTOIMINTAA KIRKKONUMMELLA

*ILMOITTAUTUMINEN KEVÄTKAUDEN 2021 KERHOIHIN ON NYT KÄYNNISSÄ!

TAIDEPAJA
*Kevään taidepaja on nyt täynnä, mutta voit ilmoittautua ilmoittautumislinkistä varasijalle. Mikäli varasijoille ilmoitautuneita tulee tarpeeksi pyrimme käynnistämään myös toisen ryhmän samalle päivälle.
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää kevätkaudella 2021 noin 7-10-vuotiaille suunnatun taidepajan Kirkkonummen keskustassa. Kerhossa taiteillaan mm. niin askarrellen kuin maalaten ja muovailleen.** Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ohjaaja antaa ideoita ja neuvoo materiaalien käytössä, mutta taiteilijoita ovat lapset. Ensimmäisellä kerhokerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: T-paidan suojaamaan vaatteita
Paikka: Kirkkoharjun koulu, F-rappu, Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi
HUOM! Kerho muuttaa näillä näkymin helmi-/maaliskuun vaihteessa avattavaan Jokirinteen kouluun.
Aika: Torstaisin klo 17.00-18.00 alkaen 21.1.2021
Hinta: 50€ / kevätkausi (vko 3-17, ei kerhoa hiihtolomaviikolla 8, eikä myöskään muuttoviikolla; viikko 7 tai 9)
(Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 6 henkilöä. Max osallistujamäärä on toistaiseksi 9 henkilöä (12).)
**Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia kevätkauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme pitämään esim. etäkerhoa tai jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä. Tilanteen mahdollistaessa voidaan kerhokertoja pitää myös ulkona tehden esim. luonto-, maisema-, tila- ja valokuvataidetta.

KAMU-KAMELEONTIN KAVERIKERHO
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää kevätkaudella 2021 noin 7-10-vuotiaille suunnatun Kamu-kameleontin kaverikerhon Kirkkonummen keskustassa. Kerhossa pidetään kivaa yhdessä kavereiden kanssa niin sisällä kuin ulkona. Ohjelmassa on kauden aikana mm. karvaisten ja karvattomien eläinkavereiden vierailuja (ainakin koirakamuja ja kilppari vierailevat kerhossa), ulkoleikkejä sekä tutkimusmatkoja lähialueelle. Sisäkerhokertoina esim. askarrellaan, tehdään pieniä kokkailuja sekä pelaillaan lauta- ja korttipelejä. Kerholaisten omien lemmikkien vierailu on myös mahdollista. Näistä sovitaan erikseen ohjaajan kanssa. ** Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerhokerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä kamujen kanssa!
Mukaan tarvitset: Säänmukaisen ulkoiluvarustuksen
Paikka: Kirkkoharjun koulu, F-rappu, Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi
Aika: Tiistaisin klo 17.30-18.30 alkaen 19.1.2021
Hinta: 50€ / kevätkausi (vko 3-17, ei kerhoa hiihtolomaviikolla 8, eikä myöskään muuttoviikolla; viikko 7 tai 9))
**Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia kevätkauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme pitämään esim. etäkerhoa tai jakamaan teeman mukaisia tekemisiä; erilaisia ohjeita ja vinkkejä. Tilanteen mahdollistaessa siirrytään kokonaan pitämään ulkoilukerhoa.

Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja:
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

ILMOTTAUDU KERHOIHIN KLIKKAAMALLA KERHON OTSIKKOA TAI TÄSTÄ

Lisätietoja Kirkkonummen kerhoista:
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

*****************************************************************************************

2020 SYKSYN KERHOTOIMINTAA KESKI-UUDELLAMAALLA

KERHO PERUTTU SYKSYN OSALTA!

BÄNDIKERHO
Keski-Uudenmaan Lastenliitto järjestää Järvenpäässä jälleen super-suositun Bändikerhon 3-6-luokkalaisille. Bändikerhossa tutustutaan ja harjoitellaan bändisoiton perusteita. Instrumentteina ovat rummut, basso, kitara, perkussiot, koskettimet ja laulu. Jos omaat jo jonkin soittimen perusteet, pääset halutessasi syventämään osaamistasi bändiympäristössä. Aiempaa soitinkokemusta ei tarvitse olla. Tervetuloa mukaan!
Paikka: Järvenpään yhteiskoulu, Urheilukatu 8, 04400 Järvenpää
Aika:  torstaisin klo 15.15-16.15, alkaen 10.9.2020
Hinta: 50€ / syyskausi (vko 37-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)

Lisätietoja Järvenpään Bändikerhosta:

Sallamari Mäkinen, toimistosihteeri