Tapahtumahaku
Varsinais-Suomen Lastenliitto tarjoaa kerho-, leiri- ja tapahtumatoimintaa lapsille ja lapsiperheille erityisesti Turun ja Raision alueella!

Kerhot

Tule mukaan harrastustoimintaan! Kerhotoimintamme on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tapahtumat Turku Tapahtumat Raisio

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Lisätietoja leiritoiminnasta

Lapsiparkkitoiminta

Varsinais-Suomen Lastenliitto tarjoaa laadukasta lapsiparkkitoimintaa, kysy sopiva tarjous!

Lisätietoja lapsiparkkitoiminnasta

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi.

Lisätietoja jäsenyydestä

Varsinais-Suomen piiriin kuuluvat Raision ja Turun paikallisyhdistykset, jotka järjestävät koulujen työaikoina 0-16-vuotiaille lapsille ja lapsiperheille kerhotoimintaa. Piirijärjestö toimii koko alueella toimintaa koordinoivana ja yhteistyötä lisäävänä toimijana. Piirijärjestö myös vastaa koulujen loma-aikoihin järjestettävästä päiväleiritoiminnasta sekä tapahtumista Varsinais-Suomessa.

Varsinais-Suomen Lastenliiton toiminnasta tiedotetaan esimerkiksi jäsen- ja uutiskirjeissä sekä kerho- ja leirikirjeissä. Varsinais-Suomen Lastenliitto on myös aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Meidät löydät mm. Facebookista ja Instagramista!

Hallitus 2019

Noora Heino (puheenjohtaja)
Merina Ahti (varapuheenjohtaja)
Jaana Jaakola
Elina Soini
Nita Rogerson
Milla Virtanen

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta lasten parissa? Innostaako yhdistys- tai hallitustoiminta Varsinais-Suomen Lastenliitossa? Haluatko liittyä tai liittää lapsesi Varsinais-Suomen Lastenliiton jäseneksi? Kysy lisää toiminnasta ja liity jäseneksi ottamalla yhteyttä piirikoordinaattoriin: julia.lastunen@lastenliitto.fi / 050 435 8668!

Lisää ajankohtaisia