class="white-text"

Ilmoittaudu mukaan
Lapsiparkkitoiminta

Varsinais-Suomi

Varsinais-Suomen piiriin kuuluvat Raision ja Turun paikallisyhdistykset, jotka järjestävät koulujen työaikoina 0-16-vuotiaille lapsille ja lapsiperheille kerhotoimintaa. Piirijärjestö toimii koko alueella toimintaa koordinoivana ja yhteistyötä lisäävänä toimijana. Piirijärjestö myös vastaa koulujen loma-aikoihin järjestettävästä päiväleiritoiminnasta sekä tapahtumista Varsinais-Suomessa.

Varsinais-Suomen Lastenliiton toiminnasta tiedotetaan aktiivisina kuukausina jäsenkirjeessä, Nykypäivässä sekä paikallislehdissä sekä  Turun ja Raision tapahtumakalenterissa. Varsinais-Suomen Lastenliitto on myös aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Meidät löydät mm. Facebookista ja Instagramista!

Toimimme yhteistyössä mm. koko Lastenliiton, muiden järjestöjen, Raision nuorisotoimen, Turun nuorisoasiankeskuksen, sivistystoimialan sekä opetusviraston kanssa.

Hallitus 2019

Noora Heino (puheenjohtaja)
Merina Ahti (varapuheenjohtaja)
Jaana Jaakola
Elina Soini
Nita Rogerson
Milla Virtanen

Oletko kiinnostunut yhdistys- tai hallitustoiminnasta Varsinais-Suomen Lastenliitossa? Haluatko liittyä tai liittää lapsesi Varsinais-Suomen Lastenliiton jäseneksi? Jäsenhinta vuodelta 2019 on 15€ ja se laskutetaan jäsenrekisteristämme. Kysy lisää toiminnasta ja liity jäseneksi ottamalla yhteyttä piirikoordinaattoriin: julia.lastunen@lastenliitto.fi / 050 435 8668!

Kartalla

• Piirikoordinaattori