Varsinais-Suomen Lastenliitto tarjoaa kerho-, leiri- ja tapahtumatoimintaa lapsille ja lapsiperheille erityisesti Turun ja Raision alueella! #kivaayhdessä

Kevään kerhoissa on vielä tilaa!

Kerhot

Tule mukaan harrastustoimintaan! Kerhotoimintamme on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo. Lisätietoa kerhoista myös yläpalkista!

Turun kerhot Raision kerhot

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa. Lisätietoja leireistä myös yläpalkista!

Turun leirit Raision ja Naantalin leirit

Lapsiparkkitoiminta

Varsinais-Suomen Lastenliitto tarjoaa laadukasta lapsiparkkitoimintaa, kysy sopiva tarjous!

Lisätietoja lapsiparkkitoiminnasta

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi.

Lisätietoja jäsenyydestä Liity jäseneksi

Varsinais-Suomen Lastenliiton piiriin kuuluvat Raision ja Turun paikallisyhdistykset. Turussa ja Raisiossa järjestetään syys- ja kevätlukukausien aikana lapsille ja lapsiperheille kerhotoimintaa, sekä koulujen loma-aikoina erityisesti päiväleiritoimintaa. Piirijärjestö toimii koko alueella toimintaa koordinoivana ja yhteistyötä lisäävänä toimijana sekä huolehtii alueen tapahtumatoiminnasta ja satunnaisesti myös leiritoiminnasta (esim. yöleirit).

Varsinais-Suomen Lastenliiton toiminnasta tiedotetaan esimerkiksi jäsen- ja uutiskirjeissä sekä kerho- ja leirikirjeissä. Varsinais-Suomen Lastenliitto on myös aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Meidät löydät mm. Facebookista ja Instagramista! Uutiskirjeen voit tilata tämän linkin kautta

Hallitus 2024

Julia Lastunen (puheenjohtaja)

Merina Ahti

Elina Soini

Nita Karlsson

Milla Virtanen

Heidi Soini

Jonna Motturi

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta lasten parissa? Innostaako yhdistys- tai hallitustoiminta Varsinais-Suomen Lastenliitossa? Haluatko liittyä tai liittää lapsesi Varsinais-Suomen Lastenliiton jäseneksi? Jäseneksi voit liittyä tämän linkin kautta. Kysy lisää toiminnasta ottamalla yhteyttä alueen työntekijöihin: varsinais-suomi@lastenliitto.fi / 050 591 1143!

Lisää ajankohtaisia