Tapahtumahaku

Varsinais-Suomen Lastenliitto tarjoaa kerho-, leiri- ja tapahtumatoimintaa lapsille ja lapsiperheille erityisesti Turun ja Raision alueella!

Kerhot

Tule mukaan harrastustoimintaan! Kerhotoimintamme on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo. Lisätietoa kerhoista myös yläpalkista!

Turun kerhot Raision kerhot

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa. Lisätietoja leireistä myös yläpalkista!

Turun leirit Raision leirit

Lapsiparkkitoiminta

Varsinais-Suomen Lastenliitto tarjoaa laadukasta lapsiparkkitoimintaa, kysy sopiva tarjous!

Lisätietoja lapsiparkkitoiminnasta

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi.

Lisätietoja jäsenyydestä

Varsinais-Suomen piiriin kuuluvat Raision ja Turun paikallisyhdistykset, jotka järjestävät koulujen työaikoina 0-16-vuotiaille lapsille ja lapsiperheille kerhotoimintaa. Piirijärjestö toimii koko alueella toimintaa koordinoivana ja yhteistyötä lisäävänä toimijana. Piirijärjestö myös vastaa koulujen loma-aikoihin järjestettävästä päiväleiritoiminnasta sekä tapahtumista Varsinais-Suomessa.

Varsinais-Suomen Lastenliiton toiminnasta tiedotetaan esimerkiksi jäsen- ja uutiskirjeissä sekä kerho- ja leirikirjeissä. Varsinais-Suomen Lastenliitto on myös aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Meidät löydät mm. Facebookista ja Instagramista!

Hallitus 2020

Merina Ahti (puheenjohtaja)
Elina Soini
Nita Rogerson
Milla Virtanen
Heidi Soini
Mira Virtanen

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta lasten parissa? Innostaako yhdistys- tai hallitustoiminta Varsinais-Suomen Lastenliitossa? Haluatko liittyä tai liittää lapsesi Varsinais-Suomen Lastenliiton jäseneksi? Kysy lisää toiminnasta ja liity jäseneksi ottamalla yhteyttä piirikoordinaattoriin: julia.lastunen@lastenliitto.fi / 050 435 8668!

Lisää ajankohtaisia