Tapahtumahaku

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä pääset vaikuttamaan alueesi lasten, nuorten ja lapsiperheiden asioihin. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoihin ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi. Voit liittyä joko Raision tai Turun paikallisyhdistyksen jäseneksi. Jäsenenä kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

• Vuonna 2020 jäsenmaksu on nuorisojäseneltä (alle 29v) 5 euroa ja kannatusjäseneltä 15 euroa.
  • Henkilöjäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme.
  • Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa. Kaikille yhteisiä jäsenetuja ovat mm. alennus Tevellaan ja Hoplopiin. Jäsenedut jaetaan jäsenkirjeiden yhteydessä.
  • Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä kannattaa olla yhteydessä toimistoomme (varsinais-suomi@lastenliitto.fi)
  • Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse irtisanoo sen ilmoittamalla asiasta toimistoomme.

Mikäli haluat liittyä jäseneksi, laita meille viestiä sähköpostitse varsinais-suomi@lastenliitto.fi. Jäsenrekisterimme kehitystyö on tällä hetkellä käynnissä ja tämän vuoden aikana nettisivuille aukeaa suora liittymislomake. Otamme mielellämme vastaan palautetta ja ehdotuksia jäsenyytemme kehittämiseksi.

Suuri kiitos, kun olet mukana tukemassa varsinais-suomalaista lapsi- ja varhaisnuorisotyötä!

Ps. Seuraathan meitä jo Facebookissa ja Instagramissa?