Tapahtumahaku

Leirit

Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille tarkoitettuja teemoitettuja päiväleirejä ympäri vuoden. Kaikille leireille ilmoittaudutaan nettisivujen kautta www.lastenliitto.fi/varsinais-suomi/tapahtumat (myös yksittäiset linkit alla). Samasta paikasta löytyvät myös jokaisen leirin tarkemmat tiedot. Jos ilmoittautuminen nettisivujen lomakkeen kautta ei onnistu tai tarvitset apua, ota yhteys piirikoordinaattoriin (julia.lastunen@lastenliitto.fi).

Leirien ilmoittautumiset päättyvät yleensä 1-2 viikkoa ennen leirien alkua. Jokaisesta leiristä lähetetään erillinen leirikirje noin viikkoa ennen leirin alkua. Leirikirjeessä on infoa leiristä, lista muistettavista asioista sekä leirin ohjaajien yhteystiedot.

Mikäli leireille ei saada tarpeeksi osallistujia, ne voivat peruuntua. Tieto peruuntumisesta lähetetään noin kaksi viikkoa ennen leirin alkua. Jos taas leirin osallistujamäärä täyttyy, voi halutessaan ilmoittautua varasijalle. Leiristä riippuen saatamme ottaa vielä muutaman lapsen varasijoilta mukaan leirille.

Vuonna 2019 on järjestetty talvilomaleiri sekä kesän sportti- ja luontoleirit Turussa sekä #kivaayhdessä -kesäleiri Raisiossa.

Tulevista leireistä tulee tietoa tälle sivulle. Tarkoituksena on vuonna 2020 järjestää ainakin hiihtolomaleiri, kaksi kesäleiriä sekä syyslomaleiri Turussa sekä yksi kesäleiri Raisiossa.

Kysymyksiä ja toivomuksia leireihin liittyen voi laittaa sähköpostilla piirikoordinaattorille: julia.lastunen@lastenliitto.fi