Leirit

Alakouluikäisille tarkoitettuja teemaleirejä järjestetään koulujen lomien aikaan.

Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille tarkoitettuja teemoitettuja päiväleirejä ympäri vuoden. Kaikille leireille ilmoittaudutaan nettisivujen kautta www.lastenliitto.fi/varsinais-suomi/tapahtumat (laita tapahtumahakuun haluamasi paikkakunta). Samasta paikasta löytyvät myös jokaisen tulevan leirin tarkemmat tiedot. Jos ilmoittautuminen nettisivujen lomakkeen kautta ei onnistu tai tarvitset apua, ota yhteys alueen toiminnanohjaajaan (varsinais-suomi@lastenliitto.fi).

Tulevat leirit:

Kesän 2021 päiväleirit

• Sporttileiri, 7.-11.6.2021, Turku (Kupittaa). Leiri on täynnä.
  • Luontoleiri, 14.-18.6.2021, Turku (Kupittaa). Leiri on täynnä.
  • Kamu-kameleontin kesäleiri, 21.-24.6.2021, Raisio. Leiri on täynnä.
  • Velhokoulu, 12.-16.7.2021, Turku (keskusta, Linnankatu). Leiri on täynnä.
  • Kamu-kameleontin kesäleiri, 2.-6.8.2021, Turku (Kupittaa). Leiri on täynnä.

Kesän 2021 yöleiri Naantalissa

• Merirosvoseikkailu, 21.-24.6.2021, Naantali (Rymättylä, Vienolan nuorisoleirialue). Leiri on täynnä.

Leirien ilmoittautumiset päättyvät yleensä noin 2 viikkoa ennen leirien alkua, mikäli leirillä on tilaa. Jokaisesta leiristä lähetetään erillinen leirikirje noin viikkoa ennen leirin alkua. Leirikirjeessä on infoa leiristä, lista muistettavista asioista sekä leirin ohjaajien yhteystiedot. Naantalin yöleiristä on lähetetty toukokuussa sähköpostitse myös kysely osallistujille.

Mikäli leireille ei saada tarpeeksi osallistujia, ne voivat peruuntua (järjestyminen vaatii yleensä noin 9 osallistujaa / leiri). Tieto peruuntumisesta lähetetään aina niin ajoissa, kuin mahdollista. Ilmoittautumismääriä voi seurata nettisivuilta. Jos taas leirin osallistujamäärä täyttyy, voi halutessaan ilmoittautua varasijalle. Leiristä riippuen saatamme ottaa vielä muutaman lapsen varasijoilta mukaan leirille.

Tällä hetkellä meneillään oleva epidemiatilanne saattaa aiheuttaa muutoksia leiritilanteisiin nopeallakin aikataululla. Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia.

Menneitä leirejä vuonna 2020:

• Hiihtolomaleiri 17.-21.2. (Turku)
  • Sporttileiri, 1.-5.6. (Turku)
  • Luontoleiri 8.-12.6. (Turku)
  • Kamu-kameleontin kesäleiri 15.-18.6. (Raisio)
  • Kamu-kameleontin kesäleiri 3.-7.8. (Turku)

Kysymyksiä ja toivomuksia leireihin liittyen voi laittaa sähköpostilla osoitteeseen varsinais-suomi@lastenliitto.fi.