Tapahtumahaku

Leirit

Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille tarkoitettuja teemoitettuja päiväleirejä ympäri vuoden. Kaikille leireille ilmoittaudutaan nettisivujen kautta www.lastenliitto.fi/varsinais-suomi/tapahtumat (laita tapahtumahakuun haluamasi paikkakunta, myös yksittäiset linkit alla). Samasta paikasta löytyvät myös jokaisen leirin tarkemmat tiedot. Jos ilmoittautuminen nettisivujen lomakkeen kautta ei onnistu tai tarvitset apua, ota yhteys piirikoordinaattoriin (julia.lastunen@lastenliitto.fi).

Leirien ilmoittautumiset päättyvät yleensä 1-2 viikkoa ennen leirien alkua. Jokaisesta leiristä lähetetään erillinen leirikirje noin viikkoa ennen leirin alkua. Leirikirjeessä on infoa leiristä, lista muistettavista asioista sekä leirin ohjaajien yhteystiedot.

Mikäli leireille ei saada tarpeeksi osallistujia, ne voivat peruuntua. Tieto peruuntumisesta lähetetään noin kaksi viikkoa ennen leirin alkua. Jos taas leirin osallistujamäärä täyttyy, voi halutessaan ilmoittautua varasijalle. Leiristä riippuen saatamme ottaa vielä muutaman lapsen varasijoilta mukaan leirille.

Kesän 2020 leiri-imoittautumiset ovat nyt auki!

Järjestämme kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla Turussa sportti- ja luontoleirit sekä elokuun alussa Kamu-kameleontin kesäleirin. Raisiossa järjestämme juhannusviikolla neljän päivän mittaisen Kamu-kameleontin kesäleirin. Lisätiedot ja ilmoittautumislomakkeet Turun leireille löydät täältä ja Raision leirille täältä

Kysymyksiä ja toivomuksia leireihin liittyen voi laittaa sähköpostilla piirikoordinaattorille: julia.lastunen@lastenliitto.fi