Leirit

Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille tarkoitettuja teemoitettuja päiväleirejä ympäri vuoden. Kaikille leireille ilmoittaudutaan nettisivujen kautta www.lastenliitto.fi/varsinais-suomi/tapahtumat (laita tapahtumahakuun haluamasi paikkakunta). Samasta paikasta löytyvät myös jokaisen tulevan leirin tarkemmat tiedot. Jos ilmoittautuminen nettisivujen lomakkeen kautta ei onnistu tai tarvitset apua, ota yhteys piirikoordinaattoriin (julia.lastunen@lastenliitto.fi).

Tulevat leirit:

• Hiihtolomaleirit 2021 (Turku ja/tai Raisio), ilmoittautumiset pyritään aloittamaan loppuvuodesta.
  • Kesän leirit 2021, ilmoittautumiset pyritään aloittamaan keväällä.

Leirien ilmoittautumiset päättyvät yleensä 1-2 viikkoa ennen leirien alkua. Jokaisesta leiristä lähetetään erillinen leirikirje noin viikkoa ennen leirin alkua. Leirikirjeessä on infoa leiristä, lista muistettavista asioista sekä leirin ohjaajien yhteystiedot.

Mikäli leireille ei saada tarpeeksi osallistujia, ne voivat peruuntua (järjestyminen vaatii yleensä noin 8 osallistujaa / leiri). Tieto peruuntumisesta lähetetään aina niin ajoissa, kuin mahdollista. Ilmoittautumismääriä voi seurata nettisivuilta. Jos taas leirin osallistujamäärä täyttyy, voi halutessaan ilmoittautua varasijalle. Leiristä riippuen saatamme ottaa vielä muutaman lapsen varasijoilta mukaan leirille.

Tällä hetkellä meneillään oleva epidemiatilanne saattaa aiheuttaa muutoksia leiritilanteisiin nopeallakin aikataululla. Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia.

Menneitä leirejä vuonna 2020:

• Hiihtolomaleiri 17.-21.2. (Turku)
  • Sporttileiri, 1.-5.6. (Turku)
  • Luontoleiri 8.-12.6. (Turku)
  • Kamu-kameleontin kesäleiri 15.-18.6. (Raisio)
  • Kamu-kameleontin kesäleiri 3.-7.8. (Turku)

Kysymyksiä ja toivomuksia leireihin liittyen voi laittaa sähköpostilla osoitteeseen varsinais-suomi@lastenliitto.fi.