class="white-text"

Ilmoittaudu mukaan
Lapsiparkkitoiminta

Leirit

Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille tarkoitettuja teemoitettuja päiväleirejä ympäri vuoden. Kaikille leireille ilmoittaudutaan nettisivujen kautta www.lastenliitto.fi/varsinais-suomi/tapahtumat (myös yksittäiset linkit alla). Samasta paikasta löytyvät myös jokaisen leirin tarkemmat tiedot. Jos ilmoittautuminen nettisivujen lomakkeen kautta ei onnistu tai tarvitset apua, ota yhteys piirikoordinaattoriin (julia.lastunen@lastenliitto.fi).

Leirien ilmoittautumiset päättyvät yleensä 1-2 viikkoa ennen leirien alkua. Jokaisesta leiristä lähetetään erillinen leirikirje noin viikkoa ennen leirin alkua. Leirikirjeessä on infoa leiristä, lista muistettavista asioista sekä leirin ohjaajien yhteystiedot.

Mikäli leireille ei saada tarpeeksi osallistujia, ne voivat peruuntua. Tieto peruuntumisesta lähetetään noin kaksi viikkoa ennen leirin alkua. Jos taas leirin osallistujamäärä täyttyy, voi halutessaan ilmoittautua varasijalle. Leiristä riippuen saatamme ottaa vielä muutaman lapsen varasijoilta mukaan leirille.

Vuoden 2019 päiväleirit Turussa:

Vuoden 2019 päiväleirit Raisiossa:

Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirin toiminta suunnitellaan.

Kysymyksiä ja toivomuksia leireihin liittyen voi laittaa sähköpostilla piirikoordinaattorille: julia.lastunen@lastenliitto.fi