Tapahtumahaku

Leirit

Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille tarkoitettuja teemoitettuja päiväleirejä ympäri vuoden. Kaikille leireille ilmoittaudutaan nettisivujen kautta www.lastenliitto.fi/varsinais-suomi/tapahtumat (laita tapahtumahakuun haluamasi paikkakunta). Samasta paikasta löytyvät myös jokaisen tulevan leirin tarkemmat tiedot. Jos ilmoittautuminen nettisivujen lomakkeen kautta ei onnistu tai tarvitset apua, ota yhteys piirikoordinaattoriin (julia.lastunen@lastenliitto.fi).

Leirien ilmoittautumiset päättyvät yleensä 1-2 viikkoa ennen leirien alkua. Jokaisesta leiristä lähetetään erillinen leirikirje noin viikkoa ennen leirin alkua. Leirikirjeessä on infoa leiristä, lista muistettavista asioista sekä leirin ohjaajien yhteystiedot.

Mikäli leireille ei saada tarpeeksi osallistujia, ne voivat peruuntua. Tieto peruuntumisesta lähetetään noin kaksi viikkoa ennen leirin alkua. Jos taas leirin osallistujamäärä täyttyy, voi halutessaan ilmoittautua varasijalle. Leiristä riippuen saatamme ottaa vielä muutaman lapsen varasijoilta mukaan leirille.

Kesällä 2020 järjestimme/järjestämme seuraavat leirit (alkukesän leireillä pienennetyt osallistujamäärät):

• Sporttileiri, 1.-5.6. (Turku)
  • Luontoleiri 8.-12.6. (Turku)
  • Kamu-kameleontin kesäleiri 15.-18.6. (Raisio)
  • Kamu-kameleontin kesäleiri 3.-7.8. (Turku)

Lisäksi järjestämme syyslomalla 2020 ainakin yhden leirin Turussa. Ilmoittautuminen syksyn leireille aukeaa 2.9.2020.

Kysymyksiä ja toivomuksia leireihin liittyen voi laittaa sähköpostilla osoitteeseen varsinais-suomi@lastenliitto.fi.