Tapahtumahaku

Leirit

Hauskaa puuhastelua ja yhdessäoloa!

Järjestämme koulujen loma-aikoina huolettoman letkeitä päiväleirejä, joilla nautitaan lomasta, pidetään hauskaa sekä puuhataan monenlaista. Jokaisella leirillä on oma hauska teemansa, jonka mukaan liikutaan, leikitään ja taiteillaan monipuolisesti. Päiviin kuuluu vapaata valvottua leikkiaikaa sekä ohjattua teematoimintaa. Ohjatun toiminnan kesto vaihtelee toiminnasta riippuen ja säiden salliessa toimitaan mahdollisimman paljon ulkona.

Meillä ei ole omia leiritiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Espoon kaupungin nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Espoota. Kuulemmekin mielellämme perheiden tarpeista, jotta tiedämme, millaiselle toiminnalle juuri teidän alueellanne on tarvetta. Myös esimerkiksi koulut voivat olla meihin suoraan yhteydessä, mikäli loma-ajan toiminnalle on tarvetta.

Jotta leiritoiminta olisi mahdollisimman sujuva, luethan ennen ilmoittautumista Leirivanhemman infopaketin sillä sieltä löydät tarkempaa tietoa toiminnastamme ja vastauksen useimpiin mietityttäviin kysymyksiin. Lue myös leirin kuvaus huolellisesti.

Kesän 2020 ilmoittautumiset käynnistyvät 3.2.2019 näillä sivuilla! Leiripaikkoja lisätään sivuille tammikuun aikana sitä mukaa kun leiripaikat varmistuvat. Leiriteemat vahvistuvat sen jälkeen kun leiripaikat ovat vahvistuneet.

Haukilahden monitoimitalo

Mankkaan monitoimitalo