Espoo | Leirit

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

Leirit

Tervetuloa Espoon Lastenliiton leirien maailmaan!

Kesän 2019 leiri-ilmoittautumiset käynnistyvät näillä sivuilla 1.2.2019 klo 13.00 alkaen!

Järjestämme koulujen loma-aikoina huolettoman letkeitä päiväleirejä koululaisille. Leirimme ovat teemaleirejä, joissa tarina kulkee leiriohjelman mukana koko viikon ajan. Jokaisella leirillä on oma teemansa, jonka mukaan liikutaan, leikitään ja taiteillaan monipuolisesti. Päiväleireillä nautitaan lomasta, pidetään hauskaa ja tehdään monenlaista. Päiviin kuuluu vapaata valvottua leikkiaikaa sekä ohjattua teematoimintaa. Ohjatun toiminnan kesto vaihtelee toiminnasta riippuen. Säiden salliessa toimitaan mahdollisimman paljon ulkona.

Meillä ei ole omia leiritiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Espoon Kaupungin nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Espoota. Kuulemmekin mielellämme perheiden tarpeista, jotta tiedämme, millaiselle toiminnalle juuri teidän alueellanne on tarvetta. Myös esimerkiksi koulut voivat olla meihin suoraan yhteydessä, mikäli loma-ajan toiminnalle on tarvetta.

Jotta leiritoiminta olisi mahdollisimman sujuva, luethan ennen ilmoittautumista Leirivanhemman infopaketin sillä sieltä löydät tarkempaa tietoa toiminnastamme ja vastauksen useimpiin mietityttäviin kysymyksiin.

Kesän 2019 leiri-ilmoittautumiset käynnistyvät näillä sivuilla 1.2.2019 klo 13.00 alkaen Alla jo vahvistuneet leiritilat. Päivitetty 4.1.2019.

• Tarkemmat kuvaukset leireistä löydät linkkiä klikkaamalla
  • Kaikille leireille ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

Tapiolan nuorisotalo

Haukilahden monitoimitalo