Tapahtumahaku

Leirit

Hauskaa puuhastelua ja yhdessäoloa!

Järjestämme koulujen loma-aikoina kivoja päiväleirejä, joilla nautitaan lomasta, pidetään hauskaa sekä puuhataan monenlaista. Jokaisella leirillä on oma hauska teemansa, jonka mukaan liikutaan, leikitään ja taiteillaan monipuolisesti. Kaikki toimintamme on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, joka ei ole tavoitekeskeistä, vaan siinä korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja tekemisen ilo.

Meillä ei ole omia leiritiloja vaan toimitilat haetaan vuosittain Espoon kaupungin nuorisotaloilta, kouluilta ja monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen, että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Espoota.

Nykytaiteen kesäkurssi
Viiden päivän taidekurssi, kesto 3h/päivä. Hinta 65€
8.-12.6. Nykytaiteen kesäkurssi 10-13v, Haukilahden monitoimitalo
15.-18.6. Nykytaiteen kesäkurssi 7-9v, Haukilahden monitoimitalo

Kepparimiitti
Kepparifanien kokoontumisajot. Tule mukaan yhdessä oman kepparisi kanssa. Vapaa pääsy, mutta vaatii ilmoittautumisen.
5.8. Kepparimiitti 7-12v, Haukilahti, Haukilahden ranta

Päiväleirit
Viiden päivän päiväleiri, kesto 6h/päivä. Hinta 100€. Leirillä pyritään olemaan mahdollisimman paljon ulkona. Päivien aikana liikutaan ja retkeillään paljon koulun lähiympäristössä.
3.-7.8. Päiväleiri: Metsinkäisten salainen luonto 7-10v, Haukilahden koulu
3.-7.8. Päiväleiri: Metsinkäisten salainen luonto 7-10v, Taavinkylän koulu