Tapahtumahaku

Leirit

Järjestämme koulujen loma-aikoina huolettoman letkeitä päiväleirejä koululaisille. Espoon Lastenliiton päiväleireillä nautitaan lomasta, pidetään hauskaa ja puuhataan monenlaista. Jokaisella leirillä on oma leikkimielinen teemansa, jonka mukaan liikutaan, leikitään ja taiteillaan monipuolisesti. Päiviin kuuluu sekä vapaata valvottua leikkiaikaa sekä ohjattua teematoimintaa. Ohjatun toiminnan kesto vaihtelee toiminnasta riippuen ja säiden salliessa toimitaan mahdollisimman paljon ulkona. Leirien teemoihin on luotu leirikansiot, joiden pohjalta leiritiimi muokkaa viikosta oman leirinsä näköisen omien osaamisalueiden sekä lasten toiveiden mukaisesti. Näin ollen leireillä saattaa olla samoja toimintoja kuin aikaisemmin, mutta täsmälleen samalla ohjelmalla niissä ei toimita.

Meillä ei ole omia leiritiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Espoon Kaupungin nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Espoota. Kuulemmekin mielellämme perheiden tarpeista, jotta tiedämme, millaiselle toiminnalle juuri teidän alueellanne on tarvetta. Myös esimerkiksi koulut voivat olla meihin suoraan yhteydessä, mikäli loma-ajan toiminnalle on tarvetta.

Jotta leiritoiminta olisi mahdollisimman sujuva, luethan ennen ilmoittautumista Leirivanhemman infopaketin sillä sieltä löydät tarkempaa tietoa toiminnastamme ja vastauksen useimpiin mietityttäviin kysymyksiin. Lue myös leirin kuvaus huolellisesti.

Kesän 2020 ilmoittautumiset käynnistyvät 3.2.2019 näillä sivuilla! Leiripaikkoja lisätään sivuille joulu-tammikuun aikana sitä mukaa kun leiripaikat varmistuvat. Leiriteemat vahvistuvat sen jälkeen kun leiripaikat ovat vahvistuneet.

Haukilahti

Mankkaa