Kerhot

Lastenliitto tarjoaa monipuolisen kerhokattauksen ympäri Suomea vauvoista koululaisiin.

Lastenliitossa voi harrastaa matalalla kynnyksellä tanssia, liikuntaa, muskaria, kokkailua, taidetta, tiedettä, keppihevostelua, sarjakuvia ja paljon muuta. Aivan pienempien kerholaisten kanssa harrastukseen osallistuu myös vanhempi, mutta jo 3-vuotiaiden kerhoissa lapset harrastavat ohjaajan kanssa yhdessä. Ryhmien koot vaihtelevat teeman ja lasten iän mukaan.

Lastenliiton kerhoissa on aina palkatut aikuiset ohjaajat. Meille kerhotoiminnan laatu ja turvallisuus ovat yhtä tärkeitä kuin lasten viihtyvyys ja iloisuus. Haluamme, että lapset pääsevät kokemaan ja oppimaan kerhossa uusia asioita turvallisessa ympäristössä. Ohjaajamme suunnittelevat ja toteuttavat kerhot teeman ympärille ja vastaavat kerhon toteutuksesta. Välineet ja materiaalit tulevat Lastenliiton yhdistyksiltä, tilat ovat usein kunnan tiloja, esimerkiksi kouluja tai nuorisotiloja.

Toimintaa Lastenliitossa -valikon alta pääset tutustumaan oman paikkakuntasi kerhotarjontaan ja ilmoittautumaan mukaan toimintaan.

Tervetuloa harrastamaan, nauttimaan tekemisen riemusta ja pitämään #kivaayhdessä!