Tapahtumahaku

Kerhot

Lastenliiton kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, joka ei ole tavoitekeskeistä, vaan siinä korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja tekemisen ilo. Kerhoissa ei kilpailla, vaan niissä toimitaan tekemisen ja hyvän mielen kautta. Kun harrastaminen tarjoaa myönteisiä elämyksiä, ilo harrastamiseen säilyy. Kerhotoimintaan voi osallistua taitotasosta riippumatta, sillä tärkeintä on halu harrastaa sekä päästä kokeilemaan ja nauttimaan tekemisen riemusta!

Kerhotoiminnassamme on kaksi eri kautta, syyskausi (syys-joulukuu) sekä kevätkausi (tammi- toukokuu) ja molemmille kerhokausille tulee ilmoittautua erikseen. Kun toimintaan sitoudutaan yhdeksi kaudeksi kerrallaan, lapsi pääsee kokeilemaan helposti, onko harrastus juuri hänelle sopiva.

Meillä ei ole omia kerhotiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Espoon Kaupungin nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Espoota. Kuulemmekin mielellämme perheiden tarpeista, jotta tiedämme, millaiselle toiminnalle juuri teidän alueellanne on tarvetta.

Innostuneet ja sitoutuneet kerho-ohjaajat ovat kerhotoimintamme perusta, joten mikäli juuri sinua kiinnostaisi tulla toimintaamme ohjaajaksi, otathan rohkeasti yhteyttä toimistoomme!

Alta löytyvät ajantasaisimmat tiedot kerhopaikoistamme. Klikkaamalla kerhoa pääset tutustumaan tarkemmin sen sisältöön, lisätietoihin sekä ilmoittautumiseen. Lisätietoa kerhoista kannattaa lukea ennen ilmoittautumista myös Kerhovanhemman infopaketista, sillä sieltä löytyvät vastaukset useimpiin mietityttäviin kysymyksiin.

Kevään 2020 kerhoilmoittautumiset avautuvat 20.11.2019 klo 13.00

• Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

• Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

Haukilahti

Taidekerho 5-7v