Tapahtumahaku

Harjoittelijaksi Lastenliittoon

Kansallinen Lastenliitto on valtakunnallinen lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka toimii ympäri Suomea järjestäen kaikille avointa kerho- ja leiritoimintaa. Lisäksi järjestämme koulutuksia, retkiä ja erilaisia teemapäiviä. Tavoitteenamme on toteuttaa laadukasta vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö.

Lastenliiton yhdistykset tarjoavat mielellään harjoittelupaikkoja ja harjoitteluprojekteja opiskelijoille jotka ovat kiinnostuneet lapsi- ja varhaisnuorisotyöstä sekä järjestömaailmasta ja haluavat päästä työskentelemään nuorekkaassa työyhteisössä mielekkäiden ja vastuullisten työtehtäviä parissa. Harjoittelun kesto ja ajankohta ovat neuvoteltavissa.

Harjoittelutehtäviä voidaan suunnitella harjoittelijan osaamisen ja tarpeiden mukaan, mutta tarjolla on ainakin seuraavanlaisia tehtäviä: toiminnan organisointia, projektinhallintaa, asiakasryhmien kohtaamista ja ohjaamista, toiminnan dokumentointia, viestintää ja markkinointia, hallinnon harjoittelua tai kouluttamista.

Lisäksi harjoittelujaksoja voi suorittaa esimerkiksi kerho- ja ip-toiminnassa.

Mikäli sinua kiinnostaa harjoittelu Lastenliitossa, ota rohkeasti yhteys oman alueesi yhdistykseen!

AVOIMET PAIKAT

ESPOO

Hakuja ei tällä hetkellä ole käynnissä, mutta mikäli olet kiinnostunut harjoittelun suorittamisesta, ota yhteyttä:
Järjestökoordinaattori Jenni Voutilainen, 040 585 2722, jenni.voutilainen@lastenliitto.fi

VANTAA

Järjestökoordinaattori