Harjoittelijaksi Lastenliittoon

Kansallinen Lastenliitto on valtakunnallinen lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka toimii ympäri Suomea järjestäen kaikille avointa kerho- ja leiritoimintaa. Lisäksi järjestämme koulutuksia, retkiä ja erilaisia teemapäiviä. Tavoitteenamme on toteuttaa laadukasta vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö.

Lastenliiton yhdistykset tarjoavat mielellään harjoittelupaikkoja ja harjoitteluprojekteja opiskelijoille jotka ovat kiinnostuneet lapsi- ja varhaisnuorisotyöstä sekä järjestömaailmasta ja haluavat päästä työskentelemään nuorekkaassa työyhteisössä mielekkäiden ja vastuullisten työtehtäviä parissa. Harjoittelun kesto ja ajankohta ovat neuvoteltavissa.

Harjoittelutehtäviä voidaan suunnitella harjoittelijan osaamisen ja tarpeiden mukaan, mutta tarjolla on ainakin seuraavanlaisia tehtäviä: toiminnan organisointia, projektinhallintaa, asiakasryhmien kohtaamista ja ohjaamista, toiminnan dokumentointia, viestintää ja markkinointia, hallinnon harjoittelua tai kouluttamista.

Mikäli sinua kiinnostaa harjoittelu Lastenliitossa, ota rohkeasti yhteys oman alueesi yhdistykseen!