Tapahtumahaku

KESÄLEIRITEEMAT 2020

Seitsemän meren salaisuudet

Kuuletko jo mereneitojen kikattelua ja meremiesten kuiskintaa? Merten syvyyksistä paljastuu aivan oma maailmansa, josta löytyy yllättäviä salaisuuksia ja kadonneita aarteita. Tule mukaan tutkimaan merten ihmeitä!

Monsterien salaseura

Frankensteinin hirviö kumppaneineen on perustanut kaikkien Hirvitysten Salaseura Monsteriklubin, johon hyväksytään jäseniksi vain kaikista karmivimmat hirvitykset. Tai niin he ainakin uskottelevat. Tule ottamaan selvää, millaisia nämä kammotukset oikeasti ovatkaan ja olisiko sinulla mahdollisuus saada klubin kunniajäsenyys?

Viidakon villit veijarit

Viidakosta löytyy kaikenlaisia vipeltäjiä, niin apinoita, leijonia kuin papukaijojakin. Piristämään arkisia viidakkopäiviä eläimet aikovat pitää suuret kesäjuhlat! Tule mukaan viidakon villimpiin kesäjuhliin!

Pelastakaa avaruusolio Alvar

Aluksestaan vahingossa Maahan pudonnut avaruusolio Alvar on saatava takaisin hänen omalle kotiplaneetalleen. Nyt täytyykin löytää oikea joukko apulaisia keksimään ratkaisu avaruusolion kotiin palauttamiseksi. Hyppää mukaan tutkimaan avaruuden ihmeitä sekä leikkimään, liikkumaan ja askartelemaan teeman mukaisesti!

Erikoisten lajien olympialaiset

Mitä kaikkea voikaan oppia viikon aikana? Erikoisten lajien olympialaisiin on valittu lajeja, joissa pärjäävät kaikki. Kottikärrykävelyä, lennokin lennättämistä, taaksepäin hyppäämistä, kärrynpyöriä tai ryömimisen mestaruuskisoja. Harjoitellaan viikolla erikoisia lajeja ja lopuksi järjestetään olympialaiset!

Showtanssipainotteinen ilmaisuleiri

Tällä leirillä tutustutaan showtanssin ja ilmaisun maailmaan. Leirillä harjoitellaan showtanssin tekniikkaa, tehdään koreografioita ja tanssin lisäksi tutustutaan teatteri-ilmaisuun. Leiri on päiväleiri ja kestää maanantaista torstaihin.

Kesäleirifestarit

iViva la fiesta! Festaripassi, jättisaippuakuplat, ystävärannekkeet, kasvomaalaukset, kaverit ja rento yhdessäolo.. Niistä on kesän ikimuistoisin leiriviikko tehty. Tule mukaan kanssamme luomaan lasten omia kesäfestareita! Leirillä lapset pääsevät ikäluokalle sopivalla tavalla tutustumaan festareiden maailmaan sekä järjestäjinä että festarikansana.

Seikkailuleirit Bengtsårissa

Tule viettämään unohtumattomia kesäpäiviä Bengtsårin leirisaarelle. Ohjelmassa on luvassa monenmoista hauskaa puuhaa luonnon keskellä aina seikkailuradasta rantapeleihin. Toiminta painottuu peleihin, leikkeihin, ulkoiluun ja liikkumiseen.