KESÄLEIRITEEMAT 2021

Kunkin leirin ohjelma muokkautuu lapsiryhmän toiveiden mukaisesti teemaa noudatellen omanlaisekseen. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Supersankarikokelaiden koulutusviikko

Kesälläkään Supersankariliitossa ei lekotella, sillä supersankarikokelaiden haku on nyt käynnissä. Uusia oikeuden puolustajia tarvitaan rikollisuuden rehottaessa, joten tule mukaan etsimään oma sisäinen supersankarisi! Viikolla taiteillaan, leikitään ja liikutaan monipuolisesti supersankariteeman mukaisesti.

Kesäleirifestarit

iViva la fiesta! Festaripassi, ystävärannekkeet, kasvomaalaukset, kaverit ja rento yhdessä olo.. Niistä on kesän ikimuistoisin leiriviikko tehty. Tule mukaan kanssamme luomaan lasten omia kesäfestareita!

Keittiöapureiden kesäleiri

Leirillä otetaan keittiö haltuun ja suunnataan moninaisten makujen maailmaan. Tule keräämään omaan reseptikirjaasi helppoja välipaloja sekä suolaisten ja makeiden leivonnaisten ohjeita. Leiri ei vaadi aiempaa kokemusta ruuanlaitosta. Kokkailun lisäksi leirillä leikitään ja liikutaan monipuolisesti. Jotta leirille mahtuu myös muuta hauskanpitoa, lounasruoka tulee leirille valmiiksi tilattuna.

Showtanssipainotteinen ilmaisuleiri

Tällä leirillä tutustutaan showtanssin ja ilmaisun maailmaan. Leirillä harjoitellaan showtanssin tekniikkaa, tehdään koreografioita ja tanssin lisäksi tutustutaan teatteri-ilmaisuun. Leiri on päiväleiri ja kestää maanantaista torstaihin.

Kamu kameleontin luontoseikkailu

Lastenliiton maskotti Kamu-kameleontti on kaikkien lasten kaveri. Kamun luontoseikkailuleirillä tutkitaan luontoa, tehdään retkiä lähialueella ja askarrellaan luonnosta löytyvillä materiaaleilla! Kamun leirit ovat aina osallistujiensa näköisiä, sillä lapset pääsevät osaksi leirisuunnittelua.

Viidakon villit veijarit

Viidakosta löytyy kaikenlaisia vipeltäjiä, niin apinoita, leijonia kuin papukaijojakin. Piristämään arkisia viidakkopäiviä eläimet aikovat pitää suuret kesäkarkelot! Tule mukaan viidakon villimpiin kesäjuhliin!

Taikaopiston kesäkurssi

Ennen velhokoulun lukukauden alkua pääsemme kurkistamaan taianomaiseen opinahjoon! Hyppää mukaan kokeilemaan taikamaailman oppeja. Mikä onkaan kotitupasi? Entä miten sinulta sujuu huispaus tai loitsut?

Kamu-kameleontin talvirieha

Lastenliiton maskotti Kamu-kameleontti on kaikkien lasten kaveri ja Kamun leireillä ohjelman suunnitteluun osallistuvat aina lapset. Näin jokainen leiri on osallistujiensa näköinen. Kiinnostaako lumiukon teko, sisäleikit vai oman esityksen teko leirin loppujuhliin? Tule mukaan Kamun talviriehaan, jossa puuhaillaan, leikitään ja pelataan talvisissa merkeissä.

Kesäjuhlat Meriharjussa

Tule mukaan viettämään lystikästä viikkoa Meriharjun maisemissa. Tällä leiriviikolla touhutaan vaikka mitä! Leiriviikon ohjelmaan kuuluu niin askartelua, retkiä lähialueelle kuin liikuntaa ja hauskanpitoa. Kaikkea kivaa, mitä rentoon ja touhuntäyteiseen kesäviikkoon voi mahduttaa. Viimeinen leiri-ilta huipentuu yhteisiin kesäjuhliin. Nyt nautitaan kesästä!

Seikkailuleirit Bengtsårissa

Tule viettämään unohtumattomia kesäpäiviä Bengtsårin leirisaarelle. Ohjelmassa on luvassa monenmoista hauskaa puuhaa luonnon keskellä aina seikkailuradasta rantapeleihin. Toiminta painottuu peleihin, leikkeihin, ulkoiluun ja liikkumiseen.