Espoo

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

Espoo

Kansallinen Lastenliitto on valtakunnallinen lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka toimii ympäri Suomea järjestäen toimintaa lapsille ja lapsiperheille, toimintamuotoinaan kerhot, leirit, koulutukset ja kurssit. Yhtenä toimintamuotona on myös aamu- ja iltapäivätoiminta. Kaikki toimintamme on matalan kynnyksen toimintaa, jonka tavoitteena on, että kynnys hakeutua palveluihin olisi mahdollisimman alhainen.

Kansallinen Lastenliitto – Espoon Aluejärjestö ry, ystävien kesken Espoon Lastenliitto, on Espoon alueella toimiva voittoa tavoittelematon lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Toiminnallamme tuemme turvallista lapsuutta ja onnellista vanhemmuutta. Haluamme omalta osaltamme kasvattaa ihmistaimista rehellisiä, tasapainoisia ja hassuttelevia yksilöitä. Järjestämme monipuolista toimintaa lapsille, varhaisnuorille ja lapsiperheille. Mahdollisuus edulliseen harrastamiseen tarjoutuu ympäri vuoden kun tarjolla on metkaa kerhotoimintaa sekä erilaisia lystikkäitä tapahtumia. Koulujen loma-aikoina riittää tekemistä päiväleirien muodossa.

Toimintaamme voit osallistua myös tulemalla mukaan ohjaajaksi, vapaaehtoiseksi tai harjoitteluun. Mikäli meillä ei tällä hetkellä ole avoimia paikkoja, voit myös laittaa avoimen hakemuksen. Yhteystiedot toimistolle löydät sivun alareunasta.

Näillä sivuilla pääset tutustumaan toimintaamme. Tervetuloa viihtymään!

Palautelomake

Kartalla

• vt. Toiminnanjohtaja
  • Maria-Elisa Salonsaari