Tapahtumahaku
Espoon Lastenliitto järjestää toimintaa lapsille, varhaisnuorille ja lapsiperheille koko Espoon alueella.

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Kerhotoimintamme on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tutustu kerhotoimintaamme Suoraan kerhovalikkoon

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Tutustu leiritoimintaamme

Iltapäivätoiminta

Iltapäivätoiminta tukee koulun ja kodin tekemää kasvatustyötä tarjoamalla virikkeellistä ja turvallista toimintaa lapsille koulupäivän jälkeen. Iltapäivätoiminta on perusopetuksen alaista toimintaa.

Tutustu iltapäivätoimintaamme

Jäsenyys

Jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Tutustu jäsenyyteemme

Espoon Lastenliitto ry on Espoon alueella vuodesta 1973 toiminut voittoa tavoittelematon lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Toiminnallamme tuemme turvallista lapsuutta ja onnellista vanhemmuutta. Haluamme omalta osaltamme kasvattaa ihmistaimista rehellisiä, tasapainoisia ja hassuttelevia yksilöitä. Toimintaamme toteutetaan matalalla kynnyksellä, eli tavoitteena on, että kynnys hakeutua palveluihin olisi mahdollisimman alhainen.

Toteutamme tavoitettamme järjestämällä monipuolista vapaa-ajan toimintaa lapsille, varhaisnuorille sekä lapsiperheille. Mahdollisuus mukavaan toimintaan ja edulliseen harrastamiseen tarjoutuu ympäri vuoden kun tarjolla on metkaa kerhotoimintaa sekä hauskoja päiväleirejä. Tämän lisäksi järjestämme tapahtumatoimintaa sekä erilaisia tempauksia, joista löydät tietoa sekä somekanavistamme että uutisistamme.

Toimintaamme voit osallistua myös aikuisena tulemalla mukaan ohjaajaksi, vapaaehtoiseksi tai harjoitteluun. Mikäli meillä ei tällä hetkellä ole avoimia paikkoja, voit myös laittaa avoimen hakemuksen.

Näillä sivuilla pääset tutustumaan toimintaamme. Tervetuloa viihtymään!

Lisää ajankohtaisia