class="white-text"

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

Iltapäivätoiminta

Vantaan Lastenliitto järjestää iltapäivätoimintaa viidessä eri toimipisteessä: Hiekkaharju, Lehtikuusi, Länsimäki (Rajakylän koulun oppilaat), Mikkola ja Päiväkumpu. Iltapäivätoiminta on päivittäin klo 12-17 välillä järjestettävää, maksullista lasten vapaa-ajan toimintaa. Iltapäivätoiminnassamme tarjotaan joka päivä välipala sekä leikitaan, askarrellaan, ulkoillaan ja tehdään yhdessä kaikkea kivaa ohjaajien sekä kaverien kanssa. Iltapäivän aikana on myös mahdollisuus läksyjen tekoon. Lastenliiton iltapäivätoiminnassa on joka päivä jokin ohjattu toiminto vapaan leikin ja muun ohjelman lisäksi. Kuvia iltapäivätoiminnastamme löydätte facebookistamme sekä instagramistamme!

Iltapäivätoiminta on perusopetuksen alaista toimintaa ja Vantaan kaupungin sivistysviraston ohjaamaa toimintaa. Tämä tarkoittaa, että Vantaan kaupungin opetuslautakunta päättää iltapäivätoiminnan yleisistä linjauksista ja esimerkiksi iltapäivätoiminnan maksuista. Iltapäivätoiminnan paikkaa haetaan Vantaan kaupungilta, joka tekee päätökset paikoista. Tämän jälkeen paikan saaneiden kanssa tehdään palvelusopimus toiminnasta. Lisätietoja iltapäivätoiminnasta sekä lomakkeita ja hakuohjeita löydät Vantaan kaupungin nettisivuilta tästä linkistä tai Opetushallituksen sivuilta tästä linkistä! Maksuhuojennuksen hakuohjeet löydätte täältä! Vantaan Lastenliitolla on oma iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma, jonka löydätte sivun alalaidasta.

Iltapäivätoiminnan puhelinnumerot:

• Hiekkaharju Keltaiset p. 045 895 0141
  • Hiekkaharju Oranssit p. 045 162 4766
  • Hiekkaharju Punaiset p. 045 642 8434
  • Lehtikuusi p. 045 133 7866
  • Länsimäki p. 045 111 0495
  • Mikkola p. 045 136 2776
  • Päiväkumpu p. 045 806 1679

Palautetta iltapäivätoiminnasta ja tiedustelut palvelusopimusasioihin liittyen voi antaa toimistolle

Toiminnanjohtaja Inka Kiuru

p. 0505630526 tai sähköpostitse vantaa@lastenliitto.fi.

Haluatko irtisanoa iltapäiväkerhopaikkasi? Irtisanoutuminen tulee tehdä kirjallisesti joko palvelusopimuksen mukana tulevalla lomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi ja iltapaivatoiminta@vantaa.fi. Irtisanominen tulee aina toimittaa toimistolle. Pelkkä ilmoitus ohjaajille ei riitä!

Vuoden 2019-2020 iltapäivätoiminnan paikat on kaupungin puolesta jaettu ja päätökset julkaistu wilmassa 3.6. Mikäli haluat hakea toimintaan mukaan kesken kauden, voit hakea Wilman kautta. Hakulomake on auki Wilmassa koko lukuvuoden. Alla liitteenä ohjeet. Kaikille lukuvuodeksi 2019-2020 iltapäivätoiminnan paikan saaneille on lähetetty viikolla 24 sähköpostitse infoa kauden aloitukseen liittyen sekä linkki palvelusopimuslomakkeeseen, joka tulee täyttää ennen toiminnan alkua.