class="white-text"

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

Iltapäivätoiminta

Vantaan Lastenliitto järjestää iltapäivätoimintaa viidessä eri toimipisteessä: Hiekkaharju, Lehtikuusi, Länsimäki, Mikkola ja Päiväkumpu. Iltapäivätoiminta on avoinna kello 12-17 koulupäivisin. Iltapäivätoiminnassamme tarjotaan joka päivä välipala sekä leikitaan, askarrellaan, ulkoillaan ja tehdään yhdessä kaikkea kivaa ohjaajien sekä kaverien kanssa. Iltapäivän aikana on myös mahdollisuus läksyjen tekoon. Lastenliiton iltapäivätoiminnassa on joka päivä jokin ohjattu toiminto vapaan leikin ja muun ohjelman lisäksi.

Iltapäivätoiminta on perusopetuksen alaista toimintaa ja Vantaan kaupungin sivistysviraston ohjaamaa toimintaa. Lisätietoja iltapäivätoiminnasta sekä lomakkeita ja hakuohjeita löydät Vantaan kaupungin nettisivuilta tästä linkistä tai Opetushallituksen sivuilta tästä linkistä! Maksuhuojennuksen hakuohjeet löydätte täältä! Vantaan Lastenliitolla on oma iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma, jonka löydätte sivun alalaidasta.

Iltapäivätoiminnan puhelinnumerot:

• Hiekkaharju Keltaiset p. 045 895 0141
  • Hiekkaharju Oranssit p. 045 162 4766
  • Hiekkaharju Punaiset p. 045 642 8434
  • Lehtikuusi p. 045 133 7866
  • Länsimäki p. 045 111 0495
  • Mikkola p. 045 136 2776
  • Päiväkumpu p. 045 806 1679

Palautetta iltapäivätoiminnasta ja tiedustelut palvelusopimusasioihin liittyen voi antaa toimistolle

Toiminnanjohtaja Inka Kiuru

p. 0505630526 /puhelinaika ti-pe klo 9-15.30 tai sähköpostitse vantaa@lastenliitto.fi.

Haluatko irtisanoa iltapäiväkerhopaikkasi? Irtisanoutuminen tulee tehdä kirjallisesti joko palvelusopimuksen mukana tulevalla lomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi ja raija.oinonen@vantaa.fi

Mikäli haluat hakea toimintaan mukaan kesken kauden, voit hakea Wilman kautta. Hakulomake on auki Wilmassa koko lukuvuoden. Alla liitteenä ohjeet. Kaikille lukuvuodeksi 2018-2019 iltapäivätoiminnan paikan saaneille on lähetetty sähköpostitse infoa kauden aloitukseen liittyen sekä linkki palvelusopimuslomakkeeseen, joka tulee täyttää ennen toiminnan alkua.