Kerhokuvaukset

Kaikki mukaan! -kerho 7-12-vuotiaille

Kaikki mukaan! -kerho on ilmainen liikuntapainoitteinen kerho, joka on tarkoitettu niille koululaisille, joilla ei ole muita harrastuksia. Kerho on kuitenkin kaikille avoin ja jokainen on tervetullut mukaan. Ohjelma rakennetaan noudattaen lasten toiveita ja liikunnan lisäksi ohjelmassa voi olla esimerkiksi askartelua, muuta luovaa tekemistä tai kokkailua. Tärkeintä on kuitenkin mukava ja turvallinen yhdessä tekeminen osaavan ohjaajan johdolla.

Kepparikerho 7-12 -vuotiaille

Kerho keppareille ja heidän omistajilleen. Kerhossa on luvassa paljon keppariaiheista toimintaa kuten varusteiden askartelua, maastolenkkejä, keppareiden sukuselvitystä, leikkejä ja taidetoimintaa. Kerho on suunnattu erityisesti aloitteleville keppariharrastajille. Tarkemmat toimintasuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti yhdessä lasten kanssa heidän mielenkiintonsa mukaisesti. Talli toivottaa innokkaat heppahullut tervetulleiksi!

Kokkikerho 7-12 -vuotiaille

Kerhossa laitetaan erilaisia ruokia ja leipomuksia opetellen ensin helpompia reseptejä siirtyen pikkuhiljaa haastavampiin keitoksiin. Lapset pääsevät paljon itse vaikuttamaan siihen, mitä kaikkea kerhossa valmistetaan.

Tanssi- ja leikkiliikunta alle kouluikäisille

Alle kouluikäisten tanssi- ja leikkiliikunnassa yhdistyvät leikki, liikkumisen ilo, ryhmässä toimiminen ja kehon ja mielen kokonaisvaltainen käyttö. Tarkoitus on nauttia tanssin, musiikin ja liikkumisen ilosta ja saada onnistumisen kokemuksia. Taitovaatimuksia ei ole ja kaikki pääsevät osallistumaan.

Tiedepaja 7-12-vuotiaille

Älynystyröitä hemmotellaan tiedepajassa, jossa päästään raottamaan tieteen salaisia kansioita ja tutustumaan helppoihin keittiökemian alkeisiin. Kerhossa tutustutaan tieteen maailmaan kokeillen, taiteillen, leikkien ja liikkuen monipuolisesti.

Tanssikerho 7-13 -vuotiaille

Tanssikerhoissamme yhdistyvät monet lajit ja tyylit. Kerhossa opetellaan askelsarjoja, tekniikan perusteita ja improvisaatiota ikäkaudelle sopivassa muodossa sekä harjoitetaan koordinaatiota, notkeutta, voimaa, luovuutta ja musiikin ja rytmin yhdistämistä liikkeisiin.

Taidepaja 5-15 -vuotiaille

Taidepajassa askarrellaan, maalataan ja piirretään monipuolisesti. Tehdessä kehitetään kädentaitoja ja nautitaan leikkimielisesti tekemisestä ja yhdessäolosta. Toimintavuoden aikana kerhossa on erilaisia teemajuhlia ja mahdollisuuksien mukaan järjestetään näyttely lasten töistä.