class="white-text"

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

Leirit

Voit vielä ilmoittautua kesän 2019 leireille! Näet taulukosta leirit, joilla on yhä tilaa.

Sivun alalaidassa tiedot leireistä + ilmoittautuminen. Leirin tullessa täyteen voit ilmoittautua varasijalle.

LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETTI - LEIRITEEMAT - LEIRIESITE - KESÄKURSSIT 2019 ILMOITTAUTUMINEN - KESÄLEIRIT 2019 ILMOITTAUTUMINEN - LEIRIKIRJE

Leiri = kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä, repullinen kokemuksia

Vantaan Lastenliitto tarjoaa koulujen loma-aikoina päiväleirejä eri puolilla Vantaata. Leirimme ovat pääsääntöisesti viiden vuorokauden mittaisia, mutta syys- ja talvilomaleirit voivat olla lyhyempiäkin. Kaikki Vantaan Lastenliiton leirit on suunnattu alakouluikäisille (1.-6.lk)

Kesä on leirien kulta-aikaa. Kesäleirillä kerätään reppuun paljon muistoja, kokemuksia ja uuden oppimisen riemua. Jokaisella Lastenliiton leirillä on oma teemansa, jonka ympärille leiri rakentuu. Teemat vaihtelevat vuosittain, mutta niihin sisältyy aina liikuntaa, kädentöitä, ulkoilua ja yhdessä oloa.

Lastenliiton leireillä on aina koulutetut aikuiset ohjaajat suunnittelemassa ja toteuttamassa leiritoimintaa. Leireillämme on myös nuoria apuohjaajia, jotka ovat usein tulleet Lastenliiton oman Sinustako ohjaaja? -koulutuksen kautta hakemaan ensimmäisiä ohjauskokemuksia. Ohjaajien määrä suhteutetaan aina lasten lukumäärään sekä leirin teemaa

Kesäkurssit

Järjestämme yhden kesäkurssin yläkouluikäisille Tikkurilassa Taidetalo Pessissä. Kurssi on maksuton ja avoin kaikille. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita, kiinnostus taidetta kohtaan riittää! Alta löytyvästä linkistä löydät lisätietoja ja ilmoittautumislomakkeen.

Taidetalo Pessi

vko 26 - Kokeilevaa muotokuvaa // TÄYNNÄ, varasijoille voi ilmoittautua

Kesäleirit 2019

Kaikki kesän 2019 päiväleirit järjestetään koulujen tiloissa. Leirejä järjestetään Hakunilassa, Hiekkaharjussa, Länsimäessä, Nikinmäessä, Pähkinärinteessä, Päiväkummussa sekä Rajatorpassa. Alta löydät koulukohtaisen leiritarjonnan ja voit ilmoittautua mukaan leirin nimeä klikkaamalla. Leiriviikon hinta on 95-100 euroa. Tervetuloa leirille!

Puuttuuko leiri omalta lähikoulultasi? Ei hätää, voit vinkata meille leiritarpeesta täältä!

Hiekkaharjun koulu

vko 26 - Pelastakaa avaruusolio Alvar! // PERUTTU
vko 31 - Kesäleirifestarit // PERUTTU

ILMOITTAUTUMINEN LEIRILLE

Leirimaksu maksetaan leiri-ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumisesta tulee kuittaus sähköpostiin. Mikäli vahvistusta sähköpostiin ei tule, ilmoittautuminen ei ole onnistunut. Ennen uutta ilmoittautumista tai yhteydenottoa toimistolle, tarkistattehan sähköpostinne roskapostilaatikon, ettei vahvistusviesti ole ohjautunut sinne.

Jokaiselle leiriviikolle tulee ilmoittautua omalla lomakkeellaan.

Ennen ilmoittautumista otattehan huomioon että:

• Leirin voi peruuttaa 10€ peruutusmaksulla 31.3. saakka kesän leirien osalta. Tämän jälkeen perutun leirin leirimaksua ei palauteta kuin peruutussäännöissä ilmoitetuissa tapauksissa.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, pelkkä tulematta jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat.
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta.
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Leirien toimintakieli on suomi.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Jos vahvistus ei tule, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanjohtajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanjohtajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

PÄIVÄLEIRIEN YLEISINFO

Kansallinen Lastenliitto – Vantaan paikallisyhdistyksen päiväleireillä pidetään hauskaa, liikutaan, askarrellaan ja leikitään teeman mukaisesti. Osallistujat saavat myös yhdessä ohjaajien kanssa suunnitella toimintaa. Säiden salliessa toimitaan mahdollisimman paljon ulkona.

Peruspäivän karkea runko-ohjelma päivittäin on seuraavanlainen. Ohjelma kuitenkin elää ja muuttuu osallistujien ja päivien mukaan. Leiripaikalla kannattaa olla joka aamu klo 10.

10.00 saapuminen

10.00-12.00 ohjattua toimintaa/ osittain vapaata toimintaa

12.00 ruokailu

13.00-15.00 ohjattua toimintaa

15.00 lähtö kotiin

Ennen leirin alkua ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki leirikirjeeseen, joka sisältää yksityiskohtaiset tiedot kyseisestä leiriviikosta.

Vielä muistilista vanhemmille:

- Ovathan ohjaajat tietoisia lapsenne allergioista, perussairauksista ja muista tärkeistä asioista, jotta heillä on tarpeeksi kattavat tiedot huolehtiakseen lapsenne hyvinvoinnista leirillä.

- Noudattakaa leirin alkamis- ja loppumisaikoja. Pohtikaa kulkeeko lapsi itsenäisesti vai noutaako joku. Poikkeustilanteissa on hyvä toimittaa tieto ohjaajille joko lapulla tai tekstiviestillä!

- Tallenna muistiin oman leirin leiripuhelinnumero ja ilmoita tekstarilla jos lapsi on poissa. Puhelinnumero löytyy leirikirjeestä.·

- Varmista että ohjaajilla on oikeat yhteystiedot, jotta huoltaja saadaan kiinni hätätapauksissa.

- Pelikonsolit jätetään kotiin.

- Lapset vastaavat itse omista tavaroistansa esim. kännyköistä tai liikuntavälineistä yms. Tavaroiden rikkoutumista tai kulumista ei korvata yhdistyksen puolesta.

- Löytötavaroita voi leirin aikana tiedustella leirin ohjaajilta sekä leirin jälkeen toimistolta

Muistakaa tutustua ennen leirille ilmoittautumista leirivanhemman infopakettiin, jonka löydätte alla olevan leiri-infolinkin kautta!

Tervetuloa viettämään ikimuistoisia leirejä kanssamme!