Tapahtumahaku

Leirit

KESÄLEIRIT 2020

Vuoden 2020 leirien tiedot päivitetään sivuille tammikuun aikana. Ilmoittautuminen kesäleireille alkaa 3.2. kello 13:00.

Varaamalla leirisi helmikuun aikana, osallistut ilmaisen leiriviikon arvontaan!

LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETTI - LEIRITEEMAT - LEIRIESITE - LEIRIKIRJE

Leiri = kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä ja repullinen kokemuksia

Vantaan Lastenliitto tarjoaa koulujen loma-aikoina päiväleirejä eri puolilla Vantaata. Leirimme ovat pääsääntöisesti viiden vuorokauden mittaisia. Leirimme ovat pääsääntöisesti suunnattu alakouluikäisille (1.-6.lk)

Kesä on leirien kulta-aikaa. Kesäleirillä kerätään reppuun paljon muistoja, kokemuksia ja uuden oppimisen riemua. Jokaisella Lastenliiton leirillä on oma teemansa, jonka ympärille leiri rakentuu. Teemat vaihtelevat vuosittain, mutta niihin sisältyy aina liikuntaa, kädentöitä, ulkoilua ja yhdessä oloa.

Lastenliiton leireillä on aina koulutetut aikuiset ohjaajat suunnittelemassa ja toteuttamassa leiritoimintaa. Leireillämme on myös nuoria apuohjaajia, jotka ovat usein tulleet Lastenliiton oman Sinustako ohjaaja? -koulutuksen kautta hakemaan ensimmäisiä ohjauskokemuksia. Ohjaajien määrä suhteutetaan aina lasten lukumäärään sekä leirin teemaa

Leirit maksavat 95-100 euroa viikolta. Leirimaksu maksetaan leiri-ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumisesta tulee kuittaus sähköpostiin. Mikäli vahvistusta sähköpostiin ei tule, ilmoittautuminen ei ole onnistunut. Ennen uutta ilmoittautumista tai yhteydenottoa toimistolle, tarkistattehan sähköpostinne roskapostilaatikon, ettei vahvistusviesti ole ohjautunut sinne.

ILMOITTAUTUMINEN KESÄN 2020 LEIRILLE

Leirien suunnittelu on täydessä vauhdissa ja toteutettavien leirien tiedot päivittyvät tammikuun aikana tälle sivulle. Ilmoittautuminen alkaa 3.2.2020 kello 13:00. Varaamalla leirisi helmikuun aikana, osallistut ilmaisen leiriviikon arvontaan! Jokaiselle leiriviikolle tulee ilmoittautua omalla lomakkeellaan, jotka löydät alla olevasta listasta. Huomaathan, että listaa täydennetään tammikuun aikana ja siihen voi tulla muutoksia.

Leirit alueittain

Tikkurila

viikko 26: Kuvataidekurssi 10-12-vuotiaille

viikko 32: Kuvataidekurssi 13-15-vuotiaille

Ennen ilmoittautumista otattehan huomioon että:

• Leirin voi peruuttaa 10€ peruutusmaksulla 31.3. saakka kesän leirien osalta. Tämän jälkeen perutun leirin leirimaksua ei palauteta kuin peruutussäännöissä ilmoitetuissa tapauksissa.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, pelkkä tulematta jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat.
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta.
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Leirien toimintakieli on suomi.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Jos vahvistus ei tule, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanjohtajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanjohtajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

PÄIVÄLEIRIEN YLEISINFO

Kansallinen Lastenliitto – Vantaan paikallisyhdistyksen päiväleireillä pidetään hauskaa, liikutaan, askarrellaan ja leikitään teeman mukaisesti. Osallistujat saavat myös yhdessä ohjaajien kanssa suunnitella toimintaa. Säiden salliessa toimitaan mahdollisimman paljon ulkona.

Peruspäivän karkea runko-ohjelma päivittäin on seuraavanlainen. Ohjelma kuitenkin elää ja muuttuu osallistujien ja päivien mukaan. Leiripaikalla kannattaa olla joka aamu klo 10.

10.00 saapuminen

10.00-12.00 ohjattua toimintaa/ osittain vapaata toimintaa

12.00 ruokailu

13.00-15.00 ohjattua toimintaa

15.00 lähtö kotiin

Ennen leirin alkua ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki leirikirjeeseen, joka sisältää yksityiskohtaiset tiedot kyseisestä leiriviikosta.

Vielä muistilista vanhemmille:

- Ovathan ohjaajat tietoisia lapsenne allergioista, perussairauksista ja muista tärkeistä asioista, jotta heillä on tarpeeksi kattavat tiedot huolehtiakseen lapsenne hyvinvoinnista leirillä.

- Noudattakaa leirin alkamis- ja loppumisaikoja. Pohtikaa kulkeeko lapsi itsenäisesti vai noutaako joku. Poikkeustilanteissa on hyvä toimittaa tieto ohjaajille joko lapulla tai tekstiviestillä!

- Tallenna muistiin oman leirin leiripuhelinnumero ja ilmoita tekstarilla jos lapsi on poissa. Puhelinnumero löytyy leirikirjeestä.·

- Varmista että ohjaajilla on oikeat yhteystiedot, jotta huoltaja saadaan kiinni hätätapauksissa.

- Pelikonsolit jätetään kotiin.

- Lapset vastaavat itse omista tavaroistansa esim. kännyköistä tai liikuntavälineistä yms. Tavaroiden rikkoutumista tai kulumista ei korvata yhdistyksen puolesta.

- Löytötavaroita voi leirin aikana tiedustella leirin ohjaajilta sekä leirin jälkeen toimistolta

Muistakaa tutustua ennen leirille ilmoittautumista leirivanhemman infopakettiin, jonka löydätte alla olevan leiri-infolinkin kautta!

Tervetuloa viettämään ikimuistoisia leirejä kanssamme!