Leirit

Tule mukaan Vantaan Lastenliiton iloiseen leiritoimintaan. Päiväleirejä koulujen loma-aikoina eri puolilla Vantaata!

LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETTI - LEIRITEEMAT

Leiri = kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä ja repullinen kokemuksia

Vantaan Lastenliitto ry tarjoaa koulujen loma-aikoina päiväleirejä eri puolilla Vantaata.

Leiritoimintamme on kivaa yhdessä puuhailua erilaisten leiriteemojen parissa. Teemasta riippumatta leiriviikon aikana keskitytään hauskaan leikkimieliseen yhdessä tekemiseen, joka voi pitää sisällään muun muassa liikuntaa, askartelua ja leikkejä. Päiviin sisältyy ohjattua teematoimintaa sekä aikaa vapaalle puuhailulle. Meillä sinusta ei leivota valmista astronauttia tai kilpaurheilijaa, mutta tarjoamme muistorikkaan viikon kamujen kanssa.

Kaikki yhdistyksemme toiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, joka ei ole tavoitekeskeistä, vaan siinä korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja tekemisen ilo. Leirimme ovat pääsääntöisesti suunnattu alakouluikäisille (1.–6.lk) ja ne maksavat 95–100 euroa viikolta.

Sivun alareunasta löytyvät ajantasaisimmat tiedot leireistämme. Klikkaamalla leiriä pääset tutustumaan tarkemmin sen sisältöön sekä tekemään ilmoittautumisen. Ennen toimintaan ilmoittautumista kannattaa lukea Leirivanhemman infopaketti, josta selviää vielä tarkempia tietoja leiritoiminnastamme.

SYKSYN 2021 LEIRIT

Syyslomaleiri Kivistössä 18.10-22.10.2021

LEIRIKAVERIKSI VANTAAN LEIREILLE

Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi päiväleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: vantaa@lastenliitto.fi

Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta.
Kysy rohkeasti lisätietoja: 050 563 0526 / Inka Kiuru