Tapahtumahaku

Kerhoinfot Vantaa

Tervetuloa mukaan Vantaan Lastenliiton syksyn 2020 kerhotoimintaan!

Kivaa, että olette päättäneet aloittaa harrastuksen Vantaan Lastenliitolla. Syksyn 2020 kerhotoiminta alkaa viikolla 36 ja jatkuu viikkoon 50 asti. Tarkistattehan oman kerhonne aloituspäivät ja viikottaiset kokoontumisajat kerhon omalta sivulta. Otattehan huomioon, että missään kerhoissamme ei järjestetä toimintaa arkipyhinä tai syyslomaviikolla. Ensimmäisillä viikoilla kaikkien kerhojen infokirjeet päivitetään tälle sivulle. Voit valita oman kerhosi infokirjeen sivun alalaidasta.

Lastenliiton kerhoissa on käytössä kamukortit, joihin kerholaiset saavat kerätä tarroja jokaisesta osallistumastaan kerhokerrasta. Kortit jaetaan kerhojen ensimmäisillä kerroilla ja ne kannattaa siis aina muistaa ottaa mukaan kerhoon tultaessa, iloisen mielen lisäksi!

Mikäli nousee kysyttävää kerhon sisältöön, kokoontumisaikoihin tai -paikkoihin tai muihin kerhon käytännön asioihin, olettehan suoraan yhteydessä kerho-ohjaajiin, jotka jakavat teille yhteystietonsa ensimmäisillä kerroilla. Ilmoitattehan aina kerho-ohjaajalle myös, mikäli tiedät myöhästyväsi tai olevasi estynyt osallistumaan kerhoon.

Kysymykset koskien Lastenliiton muuta toimintaa ja maksu- tai laskutusasioita voit osoittaa suoraa toimistoassistentti Fatima Elahille (vantaa.assistentti@lastenliitto.fi, 050 540 0077).

Keräämme toiminnastamme säännöllisesti palautetta sen kehittämiseksi. Kauden loppupuolella teille lähetetään lyhyet palautekyselyt, joihin toivomme kaikkien vastaavan, jotta voimme jatkossa palvella teitä paremmin. Palautetta voit antaa  myös pitkin kautta sekä toimistolle että ohjaajalle.

Mikäli nousee kysyttävää, olkaa rohkeasti yhteydessä! Iloista kerhokautta kaikille!

- Vantaan Lastenliitto