Vantaa | Kerhoinfot Vantaa

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

Kerhoinfot Vantaa

Tervetuloa mukaan Vantaan Lastenliiton kevään 2019 kerhotoimintaan!

Kivaa, että olette päättäneet aloittaa harrastuksen Vantaan Lastenliitolla. Kevään 2019 kerhotoiminta alkaa viikolla 4 ja jatkuu viikkoon 19 asti. Tarkistattehan oman kerhonne aloituspäivät ja viikottaiset kokoontumisajat kerhon omalta sivulta. Otattehan huomioon, että missään kerhoissamme ei järjestetä toimintaa arkipyhinä! Ensimmäisillä viikoilla kaikkien kerhojen infokirjeet päivitetään tälle sivulle. Voit valita oman kerhosi infokirjeen sivun alalaidasta.

Lastenliiton kerhoissa on käytössä kerhokortit, joihin kerholaiset saavat kerätä tarroja jokaisesta osallistumastaan kerhokerrasta. Kortit jaetaan kerhojen ensimmäisillä kerroilla ja ne kannattaa siis aina muistaa ottaa mukaan kerhoon tultaessa, iloisen mielen lisäksi! :)

Mikäli nousee kysyttävää kerhon sisältöön, kokoontumisaikoihin tai -paikkoihin tai muihin kerhon käytännön asioihin, olettehan suoraa yhteydessä kerho-ohjaajiin, jotka jakavat teille yhteystietonsa ensimmäisillä kerroilla. Ilmoitattehan aina kerho-ohjaajalle myös, mikäli tiedät myöhästyväsi tai olevasi estynyt osallistumaan kerhoon.

Kysymykset koskien Lastenliiton muuta toimintaa ja maksu- tai laskutusasioita voit osoittaa suoraa järjestökoordinaattori Halla Hervalle (vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, 045 150 0580).

Keräämme toiminnastamme säännöllisesti palautetta sen kehittämiseksi. Kauden loppupuolella teille lähetetään lyhyet palautekyselyt, joihin toivomme kaikkien vastaavan, jotta voimme jatkossa palvella teitä paremmin. Palautetta voit antaa  myös pitkin kautta sekä järjestökoordinaattorille että ohjaajalle.

Mikäli nousee kysyttävää, olkaa rohkeasti yhteydessä! Iloista kerhokautta kaikille! :)

- Vantaan Lastenliitto