Tietoa meistä

Vantaan Lastenliitto ry  on Vantaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, jonka tavoitteena on toteuttaa laadukasta ja matalan osallistumiskynnyksen vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö. Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!

Kerhoissamme lapset pääsevät kokeilemaan eri harrasteita ammattimaisen ohjaajan opastamana, perheystävälliseen hintaan. Tarjontaamme kuuluvat mm. musiikkileikkikoulu, kädentaito-, kokki-, tanssi- ja liikuntakerhot sekä keppari- ja pähkähullun professorin tiedepaja -kerhot. Kerhoilmoittautumiset tapahtuvat tätä kauttaIltapäivätoimintamme tarjoaa ohjatun ympäristön koulupäivän jälkeisille koulutehtäville ja leikeille. Koulujen loma-aikoina järjestämme päiväleiritoimintaa.

Kehitämme palveluitamme jatkuvasti niin, että ne vastaisivat paremmin lapsiperheiden tarpeisiin. Jos kaipaatte toimintaa, jota asuinalueellanne ei vielä järjestetä, älkää epäröikö ottaa yhteyttä meihin.

Toimintaamme tukevat Vantaan kaupungin nuorisopalvelut, kulttuuripalvelut ja yleisjaosto sekä Etelä-Suomen Aluehallintovirasto.

Olemme osa Vantaan nuorisojärjestöt ry:tä (Vannu) ja pyrimme vaikuttamaan aktiivisesti vantaalaisten lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointiin.

Avoimet työpaikat löydät sekä uutiset-osiosta että rekry-sivulta! Voit hakea meille myös harjoitteluun lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen + cv:n osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi.

Toimintaamme pääset seuraamaan niin Facebookissa kuin Instagramissakin

Jäsenyys

Yhdistyksemme toiminnassa mukana olevat lapset ja aikuiset voivat liittyä niin halutessaan yhdistyksemme jäseneksi ja täten tukea vantaalaista lapsi- ja varhaisnuorisotyötä. Jäsenet saavat lisäksi esimerkiksi jäsenetuja, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa. Kaikille yhteisiä jäsenetuja ovat mm. alennus Hoplopiin. Jäsenedut jaetaan jäsenkirjeiden yhteydessä.Jäsenyys on henkilökohtainen ja jäsenmaksu kalenterivuodessa on 7 euroa. Vapaaehtoisille jäsenyys on maksuton. Toimintaan liitetään jäseniksi ensisijaisesti toiminnassa olevat lapset. Liittymällä aikuisena Vantaan Lastenliiton jäseneksi tuet toimintaamme ja mahdollistat matalan kynnyksen harrastustoiminnan järjestämistä Vantaalla. Lisätietoa jäsenyydestä täältä!

Mikäli haluat liittyä jäseneksi, voit tehdä sen toimintaan ilmoittautumisen yhteydessä tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi.

Hallitus vuodelle 2020

Terhi Rapeli, puheenjohtaja
Helen Josefsson
Pinja Riikonen