Kerhot

Tervetuloa Järvi-Suomen Lastenliiton kerhotoimintaan!

Kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, joka ei ole tavoitekeskeistä, vaan siinä korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja tekemisen ilo. Kerhoissa ei kilpailla, vaan niissä toimitaan tekemisen ja hyvän mielen kautta. Toiminnassa pyritään lasten sosiaalisten taitojen ja ryhmätyötaitojen kehittämiseen sekä siihen että jokainen lapsi saa onnistumisen kokemuksia. Kun harrastaminen tarjoaa myönteisiä elämyksiä, ilo harrastamiseen säilyy. Kerhotoimintaan voi osallistua taitotasosta riippumatta, sillä tärkeintä on halu harrastaa sekä päästä kokeilemaan ja nauttimaan tekemisen riemusta!

Kerhotoiminnassamme on kaksi eri kautta, syyskausi (syys-joulukuu) sekä kevätkausi (tammi- toukokuu) ja molemmille kerhokausille tulee ilmoittautua erikseen. Kun toimintaan sitoudutaan yhdeksi kaudeksi kerrallaan, lapsi pääsee kokeilemaan helposti, onko harrastus juuri hänelle sopiva.

Meillä ei ole omia kerhotiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Järvi-Suomen Kaupungin nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Kuulemmekin mielellämme perheiden tarpeista, jotta tiedämme, millaiselle toiminnalle juuri teidän alueellanne on tarvetta.

Innostuneet ja sitoutuneet kerho-ohjaajat ovat kerhotoimintamme perusta, joten mikäli juuri sinua kiinnostaisi tulla toimintaamme ohjaajaksi, otathan rohkeasti yhteyttä toimistoomme!

KEVÄÄN KERHONILMOITTAUTUMINEN ON NYT AUKI

• Tarkemmat kuvaukset kerhoista löydät linkkiä klikkaamalla
  • Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

Muuramessa

Draamakerho 7-11v. / Nuorisoseurantalo Tasankola

Huom!

Käytössä on sama lomake, kuin syksy ja kevät kaudelle. Kerho järjestetään heti, kun on tarpeeksi ilmoittautuneita.