Järvi-Suomi | Kerhot

Kuopion paikallisyhdistys
Varhaiskasvatus liikuntatoiminta

Kerhot

Järvi-Suomen Lastenliitto järjestää lukukausien aikana erilaisia teemakerhoja lapsille ja nuorille ympäri Järvi-Suomessa. Näiltä sivuilta löydät  kerhopaikat sekä yleistä tietoa kerhotoiminnastamme. Klikkaamalla kerhoa pääset tutustumaan tarkemmin sen sisältöön, lisätietoihin sekä ilmoittautumiseen.

KEVÄT 2019 KERHOILMOITTAUTUMINEN ALKAA 3.12.2018

Meillä ei ole omia kerhotiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Keski-Suomi ja Kuopion nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Järvi-Suomea. Kerhotoiminnassamme on kaksi eri kautta, syyskausi (syys-joulukuu) sekä kevätkausi (tammi- toukokuu), ja molemmille kerhokausille tulee ilmoittautua erikseen.

Teemakerhot alkavat viikot 4-6

• Tarkemmat kuvaukset kerhoista löydät linkkiä klikkaamalla
  • Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

Kerho Aikataulu Huomio
Kokkikerho Jyväskylässä   Odotamme tilaa vahvistus
Monitoimikerho Neulamäellä Kuopiossa

22.1.-30.4.

Kiertävät muskarit 1.2.-30.4.

Meillä on myös aamuvirkkutoiminta Jyväskylässä sekä Muuramessa, infoa ja ilmoittautuminen tästä.