Järvi-Suomi | Kerhot

Kuopion paikallisyhdistys
Varhaiskasvatus liikuntatoiminta

Kerhot

Järvi-Suomen Lastenliitto järjestää lukukausien aikana erilaisia teemakerhoja lapsille ja nuorille ympäri Järvi-Suomessa. Näiltä sivuilta löydät  kerhopaikat sekä yleistä tietoa kerhotoiminnastamme. Klikkaamalla kerhoa pääset tutustumaan tarkemmin sen sisältöön, lisätietoihin sekä ilmoittautumiseen.

KEVÄT 2019 KERHOILMOITTAUTUMINEN ALKAA 3.12.2018

Meillä ei ole omia kerhotiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Keski-Suomi ja Kuopion nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Järvi-Suomea. Kerhotoiminnassamme on kaksi eri kautta, syyskausi (syys-joulukuu) sekä kevätkausi (tammi- toukokuu), ja molemmille kerhokausille tulee ilmoittautua erikseen.

Teemakerhot alkavat viikot 4-6

• Tarkemmat kuvaukset kerhoista löydät linkkiä klikkaamalla
  • Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

Kerho Aikataulu Ohjaajat
Kokkikerho Jyväskylässä 17.1.-25.4.2019 klo 17-19 Krista Koskinen ja Satu Korkolainen
Pop-Up kerho Matkus Kuopiossa

30.3.-25.5. 2019   La klo 12-13:30

Diego Viinikainen Jonna Halonen

Viola Asiakinen

Saara Iivanainen

Kiertävät muskarit Vaajakoskella, Nenäinniemessa, Tikkakoskella ja Keljonkankaalla 23.1.-30.4. Ilona Jokinen
Perhejooga Mäki-Mati perhepuistossa 13.2.-8.5. Henna Korpi

Meillä on myös aamuvirkkutoiminta Jyväskylässä sekä Muuramessa, infoa ja ilmoittautuminen tästä.