Jäsenyys

Liity Lastenliiton jäseneksi ja tule mukaan tukemaan lapsi- ja varhaisnuorisotyötä Järvi-Suomen alueella!

Lastenliiton jäsenenä pääset vaikuttamaan oman alueesi lasten, nuorten ja lapsiperheiden asioihin. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoihin ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi. Jäseneksi liitytään Järvi-Suomessa toimivan jäsenyhdistyksen kautta. Voi liittyä jäseneksi Muuramen, Jyväskylän, Laukaan tai Kuopion yhdistykseen.

Vuoden 2022 jäsenmaksu: nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0e / aikuisjäsen 20e

Muurame

Laukaa

Jyväskylä

Kuopio

• Henkilöjäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme.
  • Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa. Kaikille yhteisiä jäsenetuja ovat mm. alennus Hoplopiin. Jäsenedut jaetaan jäsenkirjeiden yhteydessä.
  • Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä kannattaa olla yhteydessä toimistoomme (jarvisuomi@lastenliitto.fi)
  • Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse irtisanoo sen ilmoittamalla asiasta toimistoomme.

Mikäli haluat liittyä jäseneksi, laita meille viestiä sähköpostitse jarvisuomi@lastenliitto.fi. Jäsenrekisterimme kehitystyö on tällä hetkellä käynnissä ja tämän vuoden aikana nettisivuille aukeaa suora liittymislomake. Otamme mielellämme vastaan palautetta ja ehdotuksia jäsenyytemme kehittämiseksi.

Suuri kiitos, kun olet mukana tukemassa lapsi- ja varhaisnuorisotyötä!

Ps. Seuraathan meitä jo Facebookissa ja Instagramissa?