Järvi-Suomi | Kesäleirit

Kuopion paikallisyhdistys
Ilmoittaudu mukaan

Kesäleirit

Kansallinen Lastenliitto Järvi-Suomen piiri tarjoaa koulujen loma-aikoina päiväleirejä eri puolilla Muuramessa ja Jyväskylässä. Leirimme ovat pääsääntöisesti viiden vuorokauden mittaisia, mutta syys- ja talvilomaleirit voivat olla lyhyempiäkin.

Kesä on leirien kulta-aikaa. Kesäleirillä kerätään reppuun paljon muistoja, kokemuksia ja uuden oppimisen riemua.

Lastenliiton leireillä on aina koulutetut aikuiset ohjaajat suunnittelemassa ja toteuttamassa leiritoimintaa. Leireillämme on myös nuoria apuohjaajia, jotka ovat usein tulleet Lastenliiton oman Sinustako ohjaaja? -koulutuksen kautta hakemaan ensimmäisiä ohjauskokemuksia. Ohjaajien määrä suhteutetaan aina lasten lukumäärään sekä leirin teemaa.

Liikunnalliset kesäleirit 1 ja 2

Liikunnalliset kesäleirit 2019 1 ja 2 järjestetään Muuramen nuorisoseurantalolla. Leiriviikon hinta on 50-60 euroa. Leirit ovat tarkoitettu 1-3 luokkalaisille, myös tuleville 1. luokkalaisille. Tervetuloa leirille!

Kesäleiri 1 24.-28.6.2019. Kesäleiri 1 on täynnä!

Kesäleiri 2 ma 29.7.- pe 2.8. klo 9-15 Lisäinfoa ja ilmoittautuminen täältä Ilmoittautuminen on auki!