Hämeenlinnan Lastenliitolle myönnetty Osuuspankin Yhdessä- Hämeen lasten ja nuorten hyväksi -tuki

19.9.2023

Yleinen kustannusten nousu on aiheuttanut monelle perheelle taloudellisia haasteista. Lasten harrastuksiin liittyvät kustannukset voivat tuntua perheiden taloudessa nyt erityisen raskailta. Paikallisilla järjestöillä, seuroilla ja yhdistyksillä oli mahdollisuus hakea OP Etelä-Hämeen tukea vähävaraisten perheiden lasten ja nuorten harrastuksen mahdollistamiseen.

OP Etelä- Häme halusi tukea alueensa vähävaraisten perheiden lasten ja nuorten harrastustoimintaa näinä taloudellisesti haastavina aikoina. Pankki teki lahjoituksen järjestöille, seuroille ja yhdistyksille, jotka tarjoavat harrastustoimintaa paikallisille lapsille ja nuorille. Lisätietoa tuesta.

Hämeenlinnan Lastenliitto hyödyntää avustusta tarjoamalla maksuttomia kerho- ja leiripaikkoja vähävaraisten perheiden lasten harrastamisen mahdollistamiseksi. Hyödynnämme yhteistyökumppaneitamme perheiden tavoittamiseksi. Voitte myös hakea maksutonta kerhopaikkaa lapsellenne lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen sähköpostitse hame@lastenliitto.fi. Sähköpostista hame@lastenliitto.fi tai puhelimitse 045-3482 118 voi kysellä lisätietoja tai tarkempia ohjeita.