Jäsenyys

Hämeen Lastenliitto on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, jonka tavoitteena on toteuttaa laadukasta ja matalan osallistumiskynnyksen vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö. Hämeen Lastenliitto koostuu Hämeenlinnan ja Lahden paikallisyhdistyksistä, joiden jäseneksi voit liittyä!

Jäsenenämme saat ensimmäisenä tiedon tulevista tapahtumista, leireistä, kerhoista ja koulutuksista.

Miksi liittyä jäseneksi?

Jäsentyypit:

• Lapsi- ja nuorisojäsen   0e /vuosi
  • Henkilöjäsen 15e/vuosi

Jäsenmaksu peritään vuosittain ja jäsenrekisteristä vastaa Hämeen piirikoordinaattori.

Leireissä on käytössä jäsenhinta, jonka saa liittymällä joko lapsi-ja nuorisojäseneksi ( 0-29- vuotias jäsen) tai henkilöjäseneksi ja maksamalla henkilöjäsenen jäsenmaksun.

Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoihin ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi.

Tiedotamme jäseniämme toiminnastamme noin neljä kertaa vuodessa sähköpostitse lähetettävällä jäsenkirjeellä.

Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse irtisanoo sen ilmoittamalla asiasta toimistoomme.

Tämän linkin kautta voit liittyä jäseneksi!! Valitse valikosta liitytkö Hämeenlinnan vai Lahden Lastenliiton jäseneksi.

Jäseneduistamme voit lukea lisää: Hämeenlinnan Lastenliiton jäsenedut 2024 tai Lahden Lastenliiton jäsenedut 2024

Jäsenyyteen liittyvistä kysymyksistä olkaa yhteydessä Hämeen piirikoordinaattoriin

hame@lastenliitto.fi / puh. 045 348 2118