Liity Helsingin Lastenliiton jäseneksi

Helsingin Lastenliitto on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö ja jäseniämme ovat pääosin lapset ja nuoret, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin järjestämäämme lasten ja nuorten toimintaa.

Kun liityt jäseneksi Helsingin Lastenliittoon, saat käyttöösi monipuoliset jäsenedut (mm. alennusta leiri-ilmoittautumisesta). Jäsenelle lähetetään jäsenkirje kaksi kertaa vuodessa, jossa tiedotetaan tapahtumista, kerhoista ja leireistä sekä muusta toiminnastamme. Yli 15-vuotta täyttäneet jäsenet ovat myös äänivaltaisia piirijärjestön kokouksissa, joissa päätetään yhdistyksen asioista. Tule siis mukaan vaikuttamaan Helsingin Lastenliiton kautta lapsi- ja varhaisnuorisotyöhön!

Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse irtisanoo sen ilmoittamalla asiasta kirjallisesti toimistoomme.

JÄSENHINTA maksetaan vuosittain ja vuonna 2023 jäsenhinta on 17€

Jäsenasioissa voit olla yhteydessä toiminnanjohtaja Pirjo Tolvaseen, pirjo.tolvanen@lastenliitto.fi.

Toimintaamme osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ajankohta

1.1.2023