MUURAME, Talvilomaleiri 27.-29.2.2024

Talvilomaleiri Muurame

Kenelle: päiväleiri on tarkoitettu 7-10 vuotiaille

Milloin: talvilomalla ti 27.2.- to 29.2.2022, klo: 9:00-15:00

Missä: Muuramen Nuorisoseurantalolla (Mikkolantie 6, 40950 Muurame)

Hinta ja mitä siihen sisältyy: leiri maksaa 55€ ja hintaan sisältyy lounas, välipala, leiriohjelma ja -materiaalit sekä leiriläisten vakuutukset. Leiriohjelmassa on muun muassa leikkejä, pihapelejä, askartelua, discoilua sekä hauskaa yhdessäoloa. Leiri sisältää myös laskettelupäivän Riihivuoressa torstaina 29.2.! . Vanhemman luvalla jo laskettelua osaava voi lasketella itsenäisesti.

Ennen leiriä lähetämme kaikille ilmoittautuneille leirikirjeen sähköpostitse.

Ennen ilmoittautumista otattehan huomioon:

• Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi.
  • Mikäli perheestä tulee useampi lapsi leirille, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Leirin toimintakieli on suomi.
  • Saat ilmoittautumisesta aina automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi. Mikäli et löydä viestiä, ota yhteyttä toimistoon.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteys piirikoordinaattoriin.
  • Mikäli sinua mietityttää vielä jokin asia, luethan leirivanhemman infopaketin tästä linkistä, jossa vastaamme useimmin kysyttyihin kysymyksiin.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

27.2.2024 – 29.2.2024

Muuramen Nuorisotalo Tasankola