IITTALA Musisoivat marakatit -musiikkikerho 1.-6. -lk kevät 2019

Leirit Lahti
Tapahtumat Häme

IITTALA Musisoivat marakatit -musiikkikerho 1.-6. -lk kevät 2019

Musisoivat marakatit -musiikkikerho on 1.- 6. -luokkalaisille suunnattu kerho, jossa soitetaan, leikitään ja lauletaan musiikin parissa monipuolisesti.

Käymme leikkien, pelien ja askartelujen avulla läpi musiikin perusteita ja opettelemme soittamaan muutamia jännittäviä soittimia, kuten mm. pianoa, kitaraa ja ukulelea. Ohjaajana toimii musiikkipedagogi Teresa Kauppala.

Kerhotoiminta painottuu ryhmämuotoiseen toimintaan. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Kerho kokoontuu tiistaisin kello 16.30- 18.00. Iittalan yhtenäiskoululla, osoitteessa Hollaajantie 2, Hämeenlinna. Kerho koulun auditoriossa.

Toiminta alkaa viikolla 3 ja päättyy viikolla 17. Talvilomaviikolla kerhokertaa ei ole.

Kerhon hinta on 49€/kevätkausi.

Huomio! Maksujärjestelmä on jo muuttunut, joten ilmoittautumisen yhteydessä kerhomaksun veloittaa Collector Bank pankkipalvelu. Kerhomaksun saa myös halutessaan laskuna. Ilmoittautumisesta tulee sähköpostitse varmistus. Mikäli varmistusta ei ole tullut, ole yhteydessä kerhokoordinaattoriin; kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi.

Ilmoittautuminen mobiililaitteella saattaa olla ongelmallista, suositellaan tietokoneella ilmoittautumista.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt pääset lukemaan tästä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

15.1.2019 16:30 – 23.4.2019 18:00

Iittalan yhtenäiskoulu