Hiihtolomaleirillä ratkotaan teatterin mysteeriä Porissa!

10.2.2016

Porissa järjestetään hiihtolomaksi 22.-26.2. päiväleiri 7-12-vuotiaille. Leirillä hypätään salapoliisien ja teatterin maailmaan! Ilmoittautuminen on auki nyt!

Vietä hiihtoloma ratkoen teatterin suurta mysteeriä! Kansallinen Lastenliitto - Porin paikallisyhdistys ry järjestää kulttuuritalo Anniksella 7-12-vuotiaille hiihtolomaksi päiväleirin, jossa ratkotaan teatterin suurta mysteeriä.

Heittäydy salapoliisiksi ja vietä hiihtoloma ratkoen erilaisia vihjeitä, jotka vievät lähemmäs ja lähemmäs suuren mysteerin paljastumista. Leirillä pääset heittäytymään mukaan salapoliisien maailmaan, kurkistamaan teatterin kulisseihin sekä käyttämään aivonystyröitäsi erilaisisten vihjeiden ja tehtävien ratkomisessa. Leiriläiset saavat hieman ennen leirin alkua tarkemman ohjelman leiriviikosta sähköpostitse.

Missä?

Kulttuuritalo Anniksella, Porissa.

Milloin?

Hiihtolomalla (vk 8) 22.-26.2 maanantaista perjantaihin, päivittäin klo 9:00-15:00

Mitä leirihinta (75€/5pv) pitää sisällään?

Touhukkaan ja monipuolisen ohjelman ja ammattitaitoisen ohjauksen lisäksi leirihinta sisältää vakuutukset, muut tarvittavat materiaalit ja välineet sekä lämpimän ruuan päivittäin.

Kysyttävää?

Ota yhteys piirikoordinaattori Inka Kiuruun: satakunta@lastenliitto.fi

Ilmoittaudu mukaan tämän linkin takaa, ja muista, että paikkoja on vain rajattu määrä. Nopea ilmoittautuminen takaa paikan hiihtoloman jännimmällä päiväleirillä!