KONSTIKERHOSSA TOTEUTETAAN LASTEN TOIVEITA

10.1.2016

Kaipaatko lapsellesi monipuolista tekemistä lapsiryhmässä? Tuntuuko edullisten harrastusmahdollisuuksien löytäminen työläältä? Kansallisen Lastenliiton konstikerho tarjoaa ratkaisun molempiin kysymyksiin.

Porissa sekä Raumalla järjestettävä 7-12-vuotiaiden konstikerho on lasten oma kerho, täynnä touhua ja monipuolista tekemistä. Kerhotoimintamme keskiössä on lasten oma vaikutusvalta ja lukukausisuunnitelmissa otetaan aina huomioon kunkin lapsiryhmän kokoonpano ja lasten omat toiveet aktiviteeteista. Konstikerhossa on aikojen saatossa mm. askarreltu, kokkailtu, leikitty ja pelailtu, urheiltu, tutkittu erilaisia ilmiöitä sekä tehty retkiä mm. uimahalliin, leffateatteriin, näyttelyihin ja luontoon. Kunkin lukukauden ohjelma on ainutlaatuisensa, sillä niin ovat lapsetkin.

Kiinnostuitko kerhosta? Porissa tiistaisin järjestettävään ja Raumalla torstaisin järjestettävään kerhoon on vielä tilaa ja ensimmäiset kerrat pidetään viikolla 3. Kerhoon voi ilmoittautua kätevästi nettisivuiltamme. Porin konstikerhoon TÄÄLTÄ ja Rauman konstikerhoon TÄÄLTÄ

Kerhoon voi vielä ilmoittautua mukaan ja kannattaakin, sillä luvassa on mm. seuraavaa lasten toivomaa ohjelmaa:

Tutustumiskerta ja askartelua
Ulkokerta
Mestarikokit keittiössä
Pelikerta
Kipparinpuiston kuninkaat (Ulkokerta)
Draamailta, vaihda roolia!
Uimareissu (Mukana on myös uimaopettaja)
Askartelua
Pelikerta
Kirjastoreissu