Piirustuskilpailu lapsille 14.-21.11.2022

14.11.2022

Satakunnan Lastenliitto järjestää Lapsen oikeuksien viikon kunniaksi piirustuskilpailun lapsille. Vaikka nimi on "kilpailu", piirustuksia ei laiteta paremmuusjärjestykseen, sillä jokaisen lapsen tekemä piirustus on hienoin omassa sarjassaan.

Lapsen oikeuksien viikon teemana on lapsen oikeus turvallisuuteen. Niinpä pyydämmekin piirtämään jotain, mikä lapselle tulee mieleen sanasta turvallisuus. Onko se aikuisen syli, kaverit, lemmikki, koti, kiva opettaja, poliisi vai jotain ihan muuta?

Piirustuskilpailuun voi osallistua lähettämällä aikuisen avustuksella piirustuksesta otetun kuvan sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi. Piirustuksen lisäksi voi halutessaan lähettää muutaman sitä kuvaavan sanan. Laitathan viestiin myös piirtäjän etunimen ja iän.

Osallistumalla kilpailuun annat Satakunnan Lastenliitolle luvan julkaista kuvan piirustuksesta sosiaalisessa mediassa lapsen etunimen ja iän kera. Osallistua voi ma 21.11.2022 saakka.

Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi palkintoa. Voittajat voivat valita, haluavatko he 25 euron lahjakortin Leo's leikkimaahan, Ultra Action Parkiin vai elokuvateatteriin.