Porin ja Rauman jäsenkirjeet ovat ilmestyneet!

20.5.2016

Lastenliiton Porin ja Rauman paikallisyhdistysten ensimmäiset jäsenkirjeet vuodelta 2016 ovat ilmestyneet. Käy kurkkaamassa niiden sisältö paikkakuntavalikosta vasemmalta!

Jäsenkirjeissä on tärkeää tietoa mm. jäsenyydestä, jäsenmaksuista ja -laskutuksesta sekä tulevista tapahtumista ja kerho- sekä leiritoiminnasta. Kirjeet on lähetetty kaikille jäsenille sähköpostitse viikolla 20 ja  ne on luettavissa myös nettisivuiltamme Rauma- ja Pori-valikkojen alta vasemmalta.

Lue Rauman jäsenkirje tästä!

Lue Porin jäsenkirje tästä!

Haluatko liittyä jäseneksi tai kuulla lisää toiminnastamme? Ota yhteys piirikoordinaattori Inka Kiuruun: satakunta@lastenliitto.fi, 045 348 2181!