Porin Lastenliitto etsii kerho-ohjaajia syksyn 7-12-vuotiaiden teemakerhoihin

13.6.2016

Kansallisen Lastenliiton Porin paikallisyhdistys ry etsii nyt KERHO-OHJAAJAA Porissa järjestettäviin kerhotoimintoihin! Kerho-ohjaaja tarvitaan seuraaviin kerhoihin:

Nokkelat salapoliisit -kerho // maanantaisin 17:30-18:30
Konstikerho 7-12v // tiistaisin 17:00-18:30
Kokkikerho 7-12v // keskiviikkoisin 16:30-18:00
Lajikokeilukerho 7-12v // keskiviikkoisin 18:15-19:15

Katso tarkemmat kuvaukset kerhoista nettisivuiltamme: http://www.lastenliitto.fi/yhdistykset/satakunta/tapahtumat/

Kerhoihin voidaan palkata eri ohjaajat, mutta on eduksi, jos pystyy ottamaan useamman kerhon vetääkseen.

Kansallinen Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille viikottaista kerhotoimintaa, johon etsimme nyt reipasta, luotettavaa ja omatoimista kerho-ohjaajaa. Kerhot järjestetään Porin suomalaisen yhteislyseon koulussa tai muualla Porin alueella. Tarkemmat vahvistukset kerhopaikoista päivittyvät pian.

Kerho-ohjausta on edellämainittuina päivinä ja kellonaikoina. Kerho-ohjaajan työnkuvaan kuuluu kerho-ohjauksen lisäksi kerhon suunnittelu ja markkinointi sekä kerhotarvikkeiden hankkiminen.

Etsimme täysi-ikäistä, luotettavaa ja iloista, lasten parissa viihtyvää kerho-ohjaajaa Porin kerhoihimme. Edellytämme reipasta otetta ja kiinnostusta lapsi- ja varhaisnuorisotyöhön sekä lasten ohjaamiseen. Hyvä kerho-ohjaaja tarttuu nopeasti uusiin tehtäviin ja haasteisiin. Aikaisempi kokemus lasten parissa työskentelystä katsotaan eduksi. Työ on erittäin itsenäistä, ja toivomme hakijalta rohkeata ja pelkäämätöntä asennetta työntekoon ja vastuun ottamiseen.

Tehtävään valitun tulee esittää työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote. Kokkikerhon ohjaus edellyttää hygieniapassia.

Avoimet hakemukset ja CV:t sähköpostitse yhtenä liitetiedostona osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi 10.7. mennessä. Merkitse viestin aiheeksi "Kerho-ohjaaja/Pori" ja kerro sähköpostin viestikentässä mitä ohjaajan paikkaa haet vai haetko kaikkia.

Haastattelut järjestetään tiistaina 26.7. Porissa.

Tiedustelut työpaikasta:

Inka Kiuru