Porissa kerhotoimintaa 3-12-vuotiaille syksyllä 2016

9.8.2016

Lastenliiton 3-12-vuotiaiden kerhot alkavat jälleen elo-syyskuussa! Ilmoittaudu mukaan nyt!

Lastenliitto tarjoaa matalan kynnyksen harrastustoimintaa 3-12-vuotiaille Porissa

“Touhua ja tohinaa, temppuja ja taitoja... Tarinat ja musiikki siivittävät 3-6-vuotiaille suunnattua muksujumppaa, jossa vauhtia ja hauskuutta riittää!”SUositu

Kansallisen Lastenliiton 3-6-vuotiaille suunnatut muksujumpparyhmät aloittavat jälleen kautensa viikolla 34. Suosittu muksujumppa jatkuu kolmen ryhmän voimin maanantaisin ja torstaisin. Lastenliiton osaavat ohjaajat ottavat Porin nuorisotalolla pienet ja energiset jumppaajat vastaansa maanantaisin klo 17:15-18:00 ja torstaisin klo 16:15-17:00 sekä 17:15-18:00.

Kouluikäisille tarjotaan myös tänä syksynä ennätysmäärä kerhotoimintaa, kun Porin Lastenliitto käynnistää jo tutuksi tulleen konstikerhon lisäksi kokkikerhon sekä Nokkelat salapoliisit -kerhon Porin suomalaisen yhteislyseon koulussa. Kaikki 7-12-vuotiaat voivat ilmoittautua mukaan kerhoihin nettisivuilla ja ilmoittaa omat toiveensa kerhokertojen sisällöstä samalla.

”Olemme Lastenliitolla aina pitäneet tärkeänä sitä, että kerhoon osallistuvat lapset pääsevät vaikuttamaan kerhokertojen sisältöön. Näin saadaan toteutettua lasten näköisiä kerhoja ja lapset saavat positiivisia kokemuksia, kun pääsevät itse vaikuttamaan.” kertoo Satakunnan piirikoordinaattori Inka Kiuru.

Ilmoittaudu mukaan kerhoihin nettisivuiltamme: http://www.lastenliitto.fi/yhdistykset/satakunta/kerhot/