Satakunnan, Porin ja Rauman Lastenliittojen kevätkokoukset ti 9.4.2024

19.3.2024

Satakunnan Lastenliitto ry:n, Porin Lastenliitto ry:n ja Rauman Lastenliitto ry:n sääntömääräiset kevätkokoukset pidetään tiistaina 9.4.2024 hybridikokouksina. Ensimmäisenä pidetään Porin Lastenliitto ry:n kokous, joka alkaa klo 17. Rauman Lastenliitto ry:n kokous alkaa klo 17.40 ja Satakunnan Lastenliitto ry:n kokous klo 18.20.

Kokoukset järjestetään toimistollamme osoitteessa Liisankatu 24 B 43, 28100 Pori. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä Teams-sovelluksen kautta.

Kevätkokouksissa käsitellään sääntömääräiset asiat kuten tilinpäätösten ja vuosikertomusten vahvistaminen. Lisäksi kokouksissa käsitellään ylimääräisinä asioina kunkin yhdistyksen kannatusjäsenmaksun suuruus vuodelle 2024.

Kaikki jäsenet ovat tervetulleita kokouksiin. Porin Lastenliiton ja Rauman Lastenliiton kevätkokouksissa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet kyseessä olevan yhdistyksen varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksu vuodelle 2024 on maksettu. Satakunnan Lastenliiton kevätkokouksen paikallisyhdistysten äänivaltaiset edustajat valitaan hallitusten toimesta vuoden 2023 kevätkokouksissa päätetyn mukaisesti. Läsnäolo- ja puheoikeus on varsinaisten jäsenten lisäksi liittohallituksella ja liiton toimihenkilöillä. Läsnäolo- ja puheoikeuden yhdistyksen kokous voi myöntää myös muille henkilöille.

Ilmoittauduthan kevätkokouksiin etukäteen, viimeistään perjantaina 5.4.2024 sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi. Ilmoitathan sähköpostiviestissä, oletko osallistumassa kokoukseen paikan päällä vai etänä. Näin pystymme varautumaan kahvitarjoiluun ja lähettämään etäosallistujille Teams-linkin sekä tarvittavat materiaalit.

Tervetuloa!