Satakunnan, Porin ja Rauman Lastenliittojen kevätkokoukset ke 26.4.2023

11.4.2023

Satakunnan Lastenliitto ry:n, Porin Lastenliitto ry:n ja Rauman Lastenliitto ry:n sääntömääräiset kevätkokoukset pidetään keskiviikkona 26.4.2023 klo 17 alkaen. Pidämme kaikkien yhdistysten kokoukset yhtenä hybridikokouksena.

Kokous järjestetään toimistollamme osoitteessa Liisankatu 24 B 43, 28100 Pori. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä Teams-sovelluksen kautta.

Yhdistetyn kevätkokouksen asialistaan kuuluvat sääntömääräiset asiat kuten tilinpäätösten ja vuosikertomusten vahvistaminen.

Kaikki jäsenet ovat tervetulleita kokoukseen. Kevätkokouksessa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksu vuodelta 2023 on maksettu. Vuosikokous voi myöntää läsnäolo- ja puheoikeuden myös henkilöille, jotka eivät ole jäseniä.

Ilmoittauduthan kevätkokoukseen viimeistään keskiviikkona 19.4.2023 sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi. Ilmoitathan sähköpostiviestissä, oletko osallistumassa kokoukseen toimistolla vai etänä. Näin pystymme varautumaan kahvitarjoiluun ja lähettämään etäosallistujille Teams-linkin sekä tarvittavat materiaalit.

Tervetuloa!