Satakunnan Lastenliiton kesälomatervehdys

13.6.2016

Kesälomat ovat pyörähtäneet käyntiin ympäri Suomea, mutta me Lastenliiton toimistolla olemme vielä olleet työn touhussa kesäleirien ja tulevan syksyn kerhojen järjestelyjen kanssa. :) Tässä kesälomatervehdyksessä haluamme paitsi toivottaa kaikille oikein aurinkoista ja nautinnollista kesälomaa, niin myös kertoa tulevasta kesäleiritoiminnastamme sekä syksyllä alkavista kerhoista, joiden ilmoittautuminen on käynnissä NYT!

Elokuun ensimmäisellä viikolla järjestetään kaksi 7-12-vuotiaille suunnattua päiväleiriä. Toinen Porissa ja toinen Raumalla. Leirien tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisen löydät tämän linkin takaa: http://www.lastenliitto.fi/yhdistykset/satakunta/leirit/

Kuvia kesäkuussa järjestetyltä Kesäleirin mysteeri -salapoliisileiriltä löydät Facebookistamme!

Elokussa Porissa: Sirkuksen kadonnut klovni -päiväleiri

Sirkus on rantautunut kaupunkiin, mutta klovnia ei näy missään! Sirkuksen kadonnut klovni -päiväleirillä selvitetään kadonneen klovnin mysteeriä ja tutustutaan sirkuksen ihmeelliseen maailmaan.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen TÄÄLTÄ!

Elokuussa Raumalla: Seikkailuleiri -päiväleiri

Monipuolisella ja touhukkaalla 7-12-vuotiaiden päiväleirillä mm. kasvomaalausta, uimista, kokkailua, leikkipuistossa leikkimistä, jännittäviä salapoliisitehtäviä, askartelua ja piirtämistä, ulkona juoksemista ja pelailua. Leirillä otetaan lisäksi lasten toiveet huomioon leiriohjelman suunnittelussa!

Lisätiedot ja ilmoittautuminen TÄÄLTÄ!

Syksyn kerhojen ilmoittautumiset:

Syksyn 3-12-vuotiaiden kerhomme alkavat elokuussa viikolla 34 sekä Porissa että Raumalla. Kaikkiin kerhoihin on nyt ilmoittautumiset auki nettisivuillamme. Nopea ilmoittautuminen takaa paikan mieluisassa kerhoryhmässä syksylle. Mikäli ryhmä tulee täyteen, niin ilmoittautumisen mahdollisuus poistetaan. Muutoin ilmoittautumiset ovat auki kesän loppuun.

Porissa luvassa seuraavia kerhoja syksyllä:

MAANANTAI

TIISTAI

KESKIVIIKKO

TORSTAI

Muksujumppa 3-6v, ryhmä 1

Konstikerho 7-12v

PSYL kotitalousluokka

Kokkikerho 7-12v

Muksujumppa 3-4v, ryhmä 2

Nokkelat salapoliisit -kerho

Lajikokeilukerho 7-12v

Muksujumppa 3-6v, ryhmä 3

Porin nuorisotalo

Raumalla jatketaan syksyllä 2016 seuraavilla kerhoilla:

TIISTAI

TORSTAI

Satujumppa 3-6v

(45min)

Syvärauman koulu

Konstikerho 7-12v

Kansallissali

Satujumppa 3-6v

(45min)

Syvärauman koulu

Satakunnan Lastenliiton toimisto on pääosin lomalla heinäkuun 2016. Mikäli tarvitsette tuona aikana vastauksia kysymyksiinne, niin kannattaa lähettää sähköpostia, sillä sen avulla tavoittaa minut parhaiten loma-aikana.

Kesäisin terveisin

Inka Kiuru
Piirikoordinaattori
Kansallinen Lastenliitto
Satakunnan piirijärjestö
satakunta@lastenliitto.fi
www.lastenliitto.fi

Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista!