Tapahtumahaku

KESKI-UUDENMAAN LASTENLIITTO

Keski-Uudenmaan Lastenliitto ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille.

TEEMAKERHOTOIMINTA

Järvenpää: Järvenpään yhteiskoululla järjestämme bändikerhotoimintaa 3.-4. -luokkalaisille sekä 5.-6. luokkalaisille. Lisätietoja kerhotoiminnasta ja ilmoittautumislomakkeen löydätte tapahtumahausta tai tämän linkin kautta

Uutta kerhotoimintaa suunnitteilla myös Hyvinkäälle! Tietoja päivitetään sitä mukaa kun tilavaraukset vahvistuvat.

JÄSENEKSI

Keski-Uudenmaan Lastenliiton jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi. Täysi-ikäisillä jäsenillä on mahdollisuus toimia yhdistyksessämme luottamushenkilönä.

Jäsenmaksu 2020: Nuorisojäsen (0-18 -vuotiaat) 0€, Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat mm. edun HopLop synttäreihin, jossa sankari juhlii ilmaiseksi.

Voit liittyä Keski-Uudenmaan Lastenliiton jäseneksi ottamalla yhteyttä Uudenmaan toiminnanjohtajaan tai toimistoassistenttiin.

YHTEYSTIEDOT

Lisätietoja toiminnasta voit kysellä Lastenliiton Uudenmaan piirin toimistosihteeriltä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan Keski-uudenmaan paikallisyhdistyksen toimintaan luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai sinulla on muuten vain hyviä ideoita toiminnan kehittämiseksi, olethan yhteydessä. Otamme mielellämme ideoita vastaan.

toimistoassistentti Sallamari Mäkinen
Uudenmaan Lastenliitto ry