Keski-Uusimaa

KESKI-UUDENMAAN PAIKALLISYHDISTYS

Kansallisen Lastenliiton Keski-Uudenmaan paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille.

TEEMAKERHOTOIMINTA

Järvenpää: Harjulan koululla on toiminut keväällä 2019 bändikerhotoimintaa. Bändikerhotoiminta 3.-4. -luokkalaisille sekä 5.-6. luokkalaisille järjestetään syksyllä 2019 Järvenpään Yhteiskoulussa. Tarkka viikonpäivä ja kellonaika päivittyvät nettisivuillemme tilavarauksen vahvistuttua elokuun aikana. Kerhotoiminta alkaa syyskuussa. Lisätiedot syksyn kerhotoiminnasta ja ilmoittautumislomake päivittyvät heti kun mahdollista ja löytyvät TÄÄLTÄ

Uutta kerhotoimintaa suunnitteilla myös Hyvinkäälle! Tietoja päivitetään sitä mukaa kun tilavaraukset vahvistuvat.

JÄSENEKSI

Lastenliiton Keski-Uusimaan paikallisyhdistyksen jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi. Täysi-ikäisillä jäsenillä on mahdollisuus toimia yhdistyksessämme luottamushenkilönä.

Jäsenmaksu 2019: Nuorisojäsen (0-18 -vuotiaat) 0€, Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat mm. 15% alennuksen Tevellan kuluttajapuolen verkkokaupassa normaalihintaisista tuotteista.

Voit liittyä Lastenliiton Keski-Uusimaan paikallisyhdistyksen jäseneksi ottamalla yhteyttä Uudenmaan piirin toiminnanjohtajaan.

YHTEYSTIEDOT

Lisätietoja Lastenliiton Keski-Uudenmaan paikallisyhdistyksen toiminnasta voit kysellä Lastenliiton Uudenmaan piirin toiminnanjohtajalta. Jos olet kiinnostunut osallistumaan Keski-uudenmaan paikallisyhdistyksen toimintaan luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai sinulla on muuten vain hyviä ideoita toiminnan kehittämiseksi, olethan yhteydessä. Otamme mielellämme ideoita vastaan.
Toiminnanjohtaja Kansallinen Lastenliitto Uudenmaan piiri
045-853 3939, uusimaa@lastenliitto.fi