HÄMEENLINNA Käsillätaitajien kerho 7-10v

Käsillätaitajien kerhossa tehdään käsitöitä, askartelua, kuvataidetta ja toteutetaan villejäkin visioita! Materiaaleihin tutustutaan monipuolisesti ja kannustetaan kokeilemaan ja tutkimaan. Pääosassa ovat yhdessä kokeminen ja tekemisen ilo taiteilun ja erilaisten teemojen kautta.

Kerhon ohjaaja neuvoo materiaalien käytössä ja opettaa erilaisia tekniikoita, mutta lapset ovat taiteilijoita. Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen. Kerhossa myös opetellaan ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta, materiaalien kestävää käyttöä sekä kierrätys- ja luonnonmateriaalien hyödyntämistä.

Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmäläisten toiveita kuunnellen. Mukaan ovat tervetulleita kaikki innokkaat, erityisosaamista ei vaadita.

Kerho kokoontuu keskiviikkoisin kello 18-19.30 Kumppanuustalolla (osoite Kirjastokatu 1, Hämeenlinna) tilassa 103.

Kerhon syyskausi on 31.8.-30.11.2022  (ei syyslomalla). Kauden hinta on 49 e.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

31.8.2022 18:00 – 30.11.2022 19:30

Kumppanuustalo, Hämeenlinna