HÄMEENLINNA Käsillätaitajien kerho 5-8 v

Käsillä taitajien kerhossa tehdään käsitöitä, askartelua, kuvataidetta ja toteutetaan villejäkin visioita! Materiaaleihin tutustutaan monipuolisesti ja kannustetaan kokeilemaan ja tutkimaan. Pääosassa ovat yhdessä kokeminen ja tekemisen ilo taiteilun ja erilaisten teemojen kautta.

Kerhon ohjaaja neuvoo materiaalien käytössä ja opettaa erilaisia tekniikoita, mutta lapset ovat taiteilijoita. Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen. Kerhossa myös opetellaan ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta, materiaalien kestävää käyttöä sekä kierrätys- ja luonnonmateriaalien hyödyntämistä.

Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmäläisten toiveita kuunnellen. Mukaan ovat tervetulleita kaikki innokkaat, erityisosaamista ei vaadita.

Kerho kokoontuu keskiviikkoisin kello 17-18 Kumppanuustalolla (osoite Kirjastokatu 1, Hämeenlinna) tilassa 103.

Kerhon kevätkausi on 25.1.-26.4.2023 (ei talvilomalla). Kauden hinta on 59 e.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Kyllä, lapseni liittyy lapsi- ja nuorisojäseneksi (0e)Olen jo jäsen (Kiitos!)Kyllä, haluan liittyä henkilöjäseneksi (15e) +15,00 €Ei, en halua liittyä jäseneksi