HATTULA Tiede tutuksi

KERHOSSA ON VIELÄ VAPAITA PAIKKOJA! HALUATKO MUKAAN, OTA YHTEYTTÄ OHJAAJAAN: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi, kiitos.

Tiedekerhossa lähestymme tutkittavaa aihetta tarinoiden, leikkien ja pienten tutkimustöiden kautta. Kevätakuden teemana on Ihmeellinen ihminen.

Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta; ainoastaan aito kiinnostus kerhon aiheeseen on suotavaa.

Ohjaajana Miia Honkasalo. Kerhon hinta on 40 €/kausi

Kerho kokoontuu maanantaisin klo 16.30-17.30 Juteinitalossa, luokassa 4.
 Kerhon syyskausi on 29.1.-29.4.2024.  Kerho ei kokoonnu talvilomalla (vko 9) eikä pääsiäismaanantaina 1.4.

Lisätietoihin vastaa kerhon ohjaaja: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse viikkoa ennen kerhon alkamista edellä mainitusta sähköpostiosoitteesta.

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ajankohta

29.1.2024 16:30 – 29.4.2024 17:30