IITTALA Liikunta- ja temppukerho

Liikunta- ja temppukerho on riemukas kerho lapsille, jotka tykkäävät liikkua, pelata, temppuilla ja oppia uutta!

Liikunta- ja temppukerhossa tärkeintä on liikunnasta nauttiminen ja yhdessä tekeminen!  Kerholaiset oppivat temppuja ja akrobatiaa sekä tutustuvat joukkuepeleihin ja liikuntaleikkeihin. Kerhossa kehittyy kehonhallinta, voima ja notkeus.Jokaisella kerhokerralla opitaan myös meille kaikille tärkeitä rentoutumisen taitoja. Joillain kerhokerroilla saatamme ulkoilla tai saada vierailijoita kerhoomme esittelemään omaa liikuntaharrastustaan. Kerholaisten toiveet huomiodaan mahdollisuuksien mukaan sisällön suunnittelussa.

Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Kerho kokoontuu 23.1.-30..4.  tiistaisin  klo 18-19  Nuhalan  liikuntasalissa. Talivlomalla (vko 9) kerho ei kokoonnu.

Kerhon hinta on 40 e/kausi.

Kerhon ohjaajana toimii Miia Honkasalo.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua osoitteesta:ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Ohjaaja vastaa myös kerhoa koskeviin tiedusteluihin.

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumiskäytänteet | Lastenliitto

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

23.1.2024 18:00 – 30.4.2024 19:00

Nuhala, Koulutie 39, Iittala