LAHTI Käsillätaitajien kerho 4-6-v Mettiksellä

Käsillätaitajien kerhossa tehdään kuvataidetta, käsityötä, askartelua ja toteutetaan villejäkin visioita!

Materiaaleihin tutustutaan monipuolisesti ja kannustetaan kokeilemaan ja tutkimaan. Pääosassa ovat yhdessä kokeminen ja tekemisen ilo taiteilun ja erilaisten teemojen kautta.

Kerhon ohjaaja neuvoo materiaalien käytössä ja opettaa erilaisia tekniikoita, mutta lapset ovat taiteilijoita. Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen. Käsillätaitajien kerhossa myös opetellaan ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta, materiaalien kestävää käyttöä sekä kierrätys- ja luonnonmateriaalien hyödyntämistä.

Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmäläisten toiveita kuunnellen. Mukaan ovat tervetulleita kaikki innokkaat, erityisosaamista ei vaadita.

Kerho kokoontuu Metsäkankaan nuorisotilalla maanantaisin klo 17-18.15 5.9-5.12.2022.  Syyslomaviikolla kerhoa ei pidetä. Kerhokausi on 59 e

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt pääset lukemaan tästä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

5.9.2022 17:00 – 5.12.2022 18:15

Metsänkankaan nuorisotila, Lahti