MYLLYMÄKI Luontokerho

Luontokerhossa ihastellaan luonnon ihmeitä ja monipuolisuutta. Kerhossa luontoa lähestytään luovasti. Tutuksi tulevat mm. luonnon ihmeet eri aistien kautta, miten voimme yhdessä hoitaa ja huolehtia luonnosta, luonnon hyödyntäminen kädentaidoissa sekä millainen luonto on kuntosalina ja monet muut mielenkiintoiset asiat.

Lähtökohtaisesti joka kerralla ulkoillaan, mutta myös sisäkertoja sisältyy sään ja kerhokertojen sisällön mukaan.

Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerhoon pukeudutaan säänmukaisesti. Kerho on tarkoitettu Myllymäen koulun 1.-3.-luokkalaisille ja on osallistujille ilmainen. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta; ainoastaan aito kiinnostus kerhon aiheeseen on suotavaa.

Luontokerho kokoontuu 30.8-11.10.2021 maanantaisin klo 13.30-14.30 Myllymäen koululla. Kerho on koulun tarjoamaa kerhotoimintaa.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua. Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta voi tiedustella Hämeenlinnan Lastenliiton piirikoordinaattorilta hame@lastenliitto.fi / puh. 045 348 2118 .

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

30.8.2021 13:30 – 11.10.2021 14:30

Myllymäen koulu