MYLLYMÄKI Tiedekerho: Sääseikkailu

Tiedekerho: Sääseikkailu tutustuttaa osallistujansa sääilmiöiden kiehtovaan maailmaan tarinoiden, tehtävien ja tutkimustöiden kautta. Tutustumme mm. sateeseen, sateenkaareen ja tuuleen.Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerho on tarkoitettu Myllymäen koulun 3.-6. luokan oppilaille ja on osallistujille maksuton. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta; ainoastaan aito kiinnostus kerhon aiheeseen on suotavaa.

Tiedekerho kokoontuu 30.8-11.10.2021 maanantaisin klo 14.30-15.30 Myllymäen koululla. Kerho on koulun tarjoamaa kerhotoimintaa.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua. Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta voi tiedustella Hämeenlinnan Lastenliiton piirikoordinaattorilta hame@lastenliitto.fi / puh. 045 348 2118 .

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

30.8.2021 14:30 – 11.10.2021 15:30

Myllymäen koulu