SEIKKAILU- JA LIIKUNTALEIRI Aulangolla

Seikkailu- ja liikuntaleirillä pääset nauttimaan kesästä ja kokemaan yhdessä olon riemua!

Seikkailemme pitkin Aulangon puistometsää ja nautimme kesäpäivistä virikkeellisessä ympäristössä! Leirin tukikohtana on Aulangon tekosaaren kota, jossa ruokailemme sekä leikimme ja teemme kädentaitoja tekosaaren lähiympäristössä. Ohjelmaan kuuluu mm. aarteenetsintää, ulkopelejä- ja leikkejä, liikuntaa, luonnon tutkailua sekä kesäistä iloittelua! Leirillä pidetään myös pyöräilypäivä. Leirillä on kavereita ja paljon kivaa yhteistä tekemistä! Osa leiriohjelmasta suunnitellaan lasten kanssa heidän toiveitaan kuunnellen.

Seikkailu- ja liikuntaleiri on päiväleiri maanantaista perjantaihin klo 9-15. Leiriin sisältyy ravitseva lounas sekä välipala. Monipuolisen ohjelman lisäksi leirihinta sisältää myös ohjauksen, vakuutukset, tarvittavat materiaalit ja välineet.

Leiri järjestetään Aulangolla. Leiripäivät alkavat ja päättyvät kylpylän viereiseen leikkipuistoon. Leiripäivän aikana tukikohtanamme toimii Tekosaaren kota.

Leiri on suunnattu 7-12- vuotiaille lapsille lapsille. Leirin hinta on 90 €.

Kysymykset ja tiedustelut leiriin koskien voi lähettää sähköpostitse: hame@lastenliitto.fi

HUOM! Leirille mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumiskäytänteisiin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

6.6.2022 09:00 – 10.6.2022 15:00

Aulangon puistometsä