Tapahtumahaku

PORI, Talvilomaleiri 7-12 -vuotiaille

Tule kokemaan talviloman ajan talven taikaa - leirillä pelaillaan, askarrellaan ja touhutaan talviseen tyyliin ja tutkitaan, mitä ihmeitä talvi on tuonut tullessaan! Säästä riippuen pyrimme päivittäin viettämään aikaa sekä ulkona että sisällä. Leirin aikana teemme päiväretken Harjavallan Hiitteenharjulle laskettelemaan ja pulkkailemaan, ja viikon päätteksi voi jäädä vielä yöretkelle!

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.  Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallistumista Lastenliiton toimintaan.

Päiväleirille voi osallistua myös yksittäisiksi päiviksi hinnalla 15€/päivä. Mikäli haluat ilmoittaa lapsesi vain osaksi aikaa leiriä, ota yhteys piirikoordinaattoriin Maarit Salmiseen (satakunta@lastenliitto.fi) äläkä ilmoita lasta tämän nettilomakkeen kautta.

Leiripaikka- ja aika:
Leiri pidetään 17.-21.2. klo 9-15 Kulttuuritalo Anniksella, osoitteessa Annankatu 6, Pori. Leirillä ollaan yhdessä muiden lasten ja ohjaajien kanssa, pelataan erilaisia pelejä ja liikutaan kävelymatkan päässä lähiympäristössä. Leirin aikana teemme päiväretken Harjavallan Hiitteenharjulle laskettelemaan ja pulkkailemaan. Viikon lopuksi järjestämme mahdollisuuden osallistua yöretkelle. Yöretki jatkuu perjantain leiripäivän jälkeen ja päättyy lauantaina 22.2. klo 12.

Yöretki:
Leiriläisellä on mahdollisuus osallistua viikon päätteeksi yöretkelle. Leiriviikolle osallistumisen edellytksenä lapsen ei tarvitse tulla yöretkelle, vaan yöretki on vapaaehtoinen. Yöretki järjestetään, jos siihen ilmoittautuu vähintään neljä lasta.

Yöretki pidetään Satakunnan Lastenliiton toimistolla, osoitteessa Liisankatu 24 B 43. Yöretkelle siirrytään suoraan perjantain leiripäivän jälkeen ohjaajien kanssa, ja lapsi haetaan kotiin lauantaina klo 12. Yöretki ei maksa erikseen. Yöretkelle lapsi tarvii mukaan oman makuupussin (tai vaihtoehtoisesti lakanat ja peiton), tyynyliinan, yöpuvun ja muut yöpymisvälineet. Retkellä pidetään leffailta, ulkoillaan turvallisesti pimessä ja vietetään leiriviikon päätteeksi hauskaa aikaa yhdessä. Yöretkellä lapsi saa päivällisen, iltapalan ja aamupalan.

Hintaan sisältyy:
Leirimaksu 85€, jäseneltä 75€ (5 pv). Hinta pitää sisällään monipuolisen leiriohjelman, tarvittavat materiaalit ja vierailut, vakuutuksen sekä lämpimän lounaan päivittäin. Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista! Ilmoittautuminen su 9.2. mennessä.

Ilmoittautumissäännöt

• Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä
• Leiri-ilmoittautumisen on sitova. Maksua ei palauteta kun sairastapauksissa (lääkärintodistus vaaditaan, käsittelykulut 10€ veloitetaan)
• Ilmoittamatta leiriltä pois jääneiltä peritään aina täysimääräinen leirimaksu.
• Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen ilmoittatumisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä leirin järjestäjään
• Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeella
• Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä
• Lapset valitaan leirille ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli leiri on täynnä, otamme muutamia lapsia jonoon.
• Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
• Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt
• Järjestäjä sitoutuu huolehtimaan annettujen tietojen asianmukaisesta ja huolellisesta käsittelystä, eikä luovuta tietoja eteenpäin. Järjestäjä ei myöskään tallenna tietoja pidempään, kun on toiminnan järjestämisen kannalta välttämätöntä.
• Mikäli lapsenne on koulussa pienryhmässä, käy erityisluokkaa tai hänellä on henkilökohtainen avustaja luokassa niin ota yhteys joko leirin vastuuohjaajaan tai toimistoon. Näin varmistamme iloisen ja turvallisen leiriviikon.
• Lastenliitto vakuuttaa lapset matka- ja tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat leirin järjestäjältä.
• Vakuutus on voimassa vain, kun leirimaksu on maksettu ennen leiriä. Tästä syystä emme voi ottaa leirillemme lapsia, joiden leirimaksua ei ole maksettu.
• Leirikirje lähetetään osallistujille leiriä edeltävällä viikolla ja se löytyy myös tapahtumasivulta.

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Maarit Salmiseen, 045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

17.2.2020 09:00 – 22.2.2020 12:00

Kulttuuritalo Annis, Annakatu 6, Pori