Turun Seudun Osuuspankin lahjoituksella ilmaispaikkoja Turun alueen leireille!

5.5.2022

Turun Seudun Osuuspankki toteutti 100-vuotisjuhlavuotensa kunniaksi lahjoitushaun paikallista hyvinvointia ja kestävää kehitystä edistäville hankkeille. Turun Lastenliitto haki lahjoitusta vähävaraisten lapsiperheiden leiritoiminnan tukemista varten, ja lahjoitus myös saatiin!

Lahjoituksen avulla jaamme seitsemän ilmaispaikkaa heinä- ja elokuun leireille, ja saamme lisättyä leiripaikkojen yleistä kokonaismäärää avaamalla elokuulle kokonaan uuden leirin. Leiritoiminnan ilmaispaikat jaetaan yhteistyökumppaneiden kautta niitä eniten tarvitseville. Lisäksi elokuulle avatun uuden leirin ilmoittautumisesta asiakkaat voivat itse anoa leirimaksuun hintaan alennusta taloudellisista syistä.

Elokuulle lisätyn toisen leirin ilmoittautuminen alkaa maanantaina 9.5. klo 13.00 nettisivuillamme. Leirin kokonaismäärässä ei näy jaettavia ilmaispaikkoja. Muistathan tarvittaessa kysyä mahdollisuutta alennettuun hintaan sähköpostitse (varsinais-suomi@lastenliitto.fi) ennen ilmoittautumista!

Lue lisää Op Turun Seudun lahjoitushausta täältä.