IITTALA Arjen Sankarit

Arjen Sankari osaa kokata ja leipoa. Hän ymmärtää mistä ruoka tulee ja hän myös tunnistaa erilaisia villiyrttejä. Arjen Sankari tietää myös miten toimia erilaisissa yllättävissä tilanteissa. Saattaapa hän myös valmistaa luonnonkosmetiikkaa tai pieniä käyttöesineitä. Arjen Sankari harjoittelee myös tunnistamaan ja hallitsemaan erilaisia tunnetiloja. Toisinaan ohjelmaan saattaa sisältyä myös retkiä tai vierailijoita.

Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta, aito innostus kerhon aiheeseen riittää.

Kerho suunnattu 7- 11- vuotiaille lapsille. Kerho kokoontuu torstaisin klo 18.10-19.30 Hukarin nuorisotalolla Iittalassa osoitteessa Iittalantie 211.

Ohjaajana toimii Miia Honkasalo.

Syyskausi on 25.1.-2.5.  Talvilomaviikolla 9 ja kiirastorstaina 28.3. kerho ei kokoonnu.

Kerhon hinta on 40 e/kausi.

Kerhon toteutuminen varmistetaan sähköpostitse viikkoa ennen kerhon alkua osoitteesta: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Ohjaaja vastaa myös kerhoa koskeviin tiedusteluihin.

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

25.1.2024 18:10 – 2.5.2024 19:30

Hukarin nuorisotalo, Hämeenlinna