HATTULA Taikaseikkailu

KERHOSSA ON VIELÄ VAPAITA PAIKKOJA ! JOS HALUAT MUKAAN, OTA YHTEYTTÄ OHJAAJAAN: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi, kiitos!

Taikaseikkailussa sukellamme taian ihmeelliseen maailmaan. Tutustumme mm. taikaeläimiin, valmistamme taianomaisia kädentaitotöitä ja kokkaamme taikaherkkuja.  Ohjaaja kuuntelee lasten toiveita ja ottaa ne mahdollisuuksien mukaan huomioon.

Kerho ei edellytä mitään erityistietoja tai taitoja; ainoastaan aito kiinnostus aiheeseen riittää.

Taikaseikkailu  on 1-2-luokkalaisille lapsille. Kerho on maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista.

Kerho kokoontuu maanantaisin klo 15-16 Hattulan pääkirjastossa.  Kerho alkaa 29.1. ja päättyy 29.4.

Talvilomalla (vko 9) sekä pääsiäismaanantaina 1.4. ei kokoonnu.

Lisätietoja kerhosta antaa kerhonohjaaja Miia Honkasalo sähköpostitse: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Samasta osoitteesta lähetetään myös vahvistuskirje kerhon alkamisesta ennen kerhon alkua.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ajankohta

29.1.2024 15:00 – 29.4.2024 16:00