Pirkanmaa | Jumppakalenteri

Jumppakalenteri

JUMPPAKALENTERI
Perheliikuntaa ja aikuisten jumppia

Viikottaiset liikuntatunnit kevätkaudella 7.1.2019 alkaen!

(Veloitukseton, sitoutumaton. Lisätietoja tunneista alla*.)

MA
10:00 Perhetemppu, Peurankallion lähitori, Peurankallionkatu 10, Pyynikki
.
11:00 Kuntotanssi isovanhemmat, Peurankallion lähitori, Peurankallionkatu 10, Pyynikki

TI
11-11:45 Perhetemppu, Tammelan lähitori, Itsenäisyydenkatu 21 B

17-18 Tanssiakro alakoululaisille ja vanhemmille 8.-29.1, Ratinan rantatie 1. (Ilmoittautuminen Tampereen kaupungin sivuilta)

KE
10:00 Perhetemppu, Kuusela, Nuolialantie 46

11:00 Naisten jumppa, äidit ja isoäidit, Kuusela, Nuolialantie 46
11:45 Venyttely, vanhemmat/isovanhemmat, Kuusela, Nuolialantie 46

Kysy lisää ohjaajalta: Jenni Tiilikainen: 0408307086 tai jenni.tiilikainen@lastenliitto.fi

*Perhetemppu:

Perhetemppu on ilmainen, alle kouluikäisen lapsen ja huoltajan yhteinen mukava liikuntahetki. Rennossa ilmapiirissä kaikille vauvoista leikki-ikäisiin tarjotaan sopivaa tekemistä, kun aikuiset aktivoivat lapsia kunkin oman tason ja päivän fiiliksen mukaan! Näin vauva ja 5-vuotias voivat olla puuhaamassa samaa. Ohjaaja leikittää sekä antaa vinkkejä ja variaatioita eri ikäisten tehtäväksi aktiviteeteille. Temppuratoja, liikuntavälineisiin tutustumista, leikkiloruja ja musiikkileikkejä.Aluksi yhteistä leikitystä, vapaampaa temppuilua ja välineisiin tutustumista, lopuksi rauhoittavampaa yhteistä tekemistä esimerkiksi leikkivarjolla.Huom! Mukaan voi tulla vanhemman lisäksi vaikkapa isovanhemman tai perhepäivähoitajan kanssa! Ryhmä on sitoutumaton, voit tulla paikalle milloin vain!

Järjestäjä: Jenni Tiilikainen, Tampereen Lastenliitto sekä Liikkuva Perhe -hanke, Tampereen kaupungin liikuntapalvelut.

Jumpat 7.1.-15.5.2019.
Jumppia ei syyslomalla (25.-28.2), pääsiäisenä 22.4, vappuna 1.5

*Isovanhempien ja synnyttäneiden/odottavien tunnit: Kuntotanssi: hauskaa latinalaista tanssia hyväkuntoisille senioreille/odottajille/synnyttäneille, helppoja liikkeitä. Naisten jumppa: monipuolista terveysliikuntaa isoäideille ja äideille. Venyttely: rauhallista kehonhuoltoa ja liikkuvuuden kehittämistä aikuisille. Senioritunneille voit ottaa lapsen tai lapsenlapsen mukaan ainakin katsomaan. :)