Leirit

Leiri = kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä, repullinen kokemuksia

Lastenliitto tarjoaa koulujen loma-aikoina päivä- ja yöleirejä ympäri Suomea. Leirimme ovat pääsääntöisesti viiden vuorokauden mittaisia, syys- ja hiihtolomaleirit voivat olla lyhyempiäkin.

Kesä on leirien kulta-aikaa. Kesäleirillä kerätään reppuun paljon muistoja, kokemuksia ja uuden oppimisen riemua. Jokaisella Lastenliiton leirillä on oma teemansa, jonka ympärille leiri rakentuu. Teemat vaihtelevat vuosittain, mutta niihin sisältyy aina liikuntaa, kättentöitä, ulkoilua ja yhdessä oloa.

Lastenliiton leireillä on aina perehdytetyt ja palkatut aikuiset ohjaajat suunnittelemassa ja toteuttamassa leiritoimintaa. Joillain leireillämme on myös nuoria apuohjaajia, jotka voivat olla esimerkiksi Lastenliiton oman Sinustako ohjaaja? -koulutuksen kautta tulleita. Ohjaajien määrä leirillä riippuu lasten lukumäärästä sekä leirin teemasta. Päiväleirit ovat usein koulujen tai nuorisotalojen tiloissa, yöleirejä järjestetään kurssikeskuksissa tai telttaleireinä luonnon helmassa.

Tampereen Lastenliitto järjestää päiväleiritoimintaa koululaisille koulujen loma-aikoina.

JOULULOMALEIRI 4.-5.1.2021    LEIRI ON TÄYNNÄ!!!

alakoululaisille:

Joululoman 2021 leiriteema: #kivaa yhdessä -monitoimileiri!
Joululomaleiri-ilmoittautumiseen ja lisätietoihin 2021 pääset tästä!