Kerhot

Pirkanmaan alueella Lastenliitto järjestää koulujen työaikoina viikoittaista kerhotoimintaa Tampereella.

Lastenliitossa voi harrastaa matalalla kynnyksellä tanssia, liikuntaa, muskaria, kokkailua, taidetta, tiedettä, keppihevostelua, sarjakuvia ja paljon muuta. Aivan pienempien kerholaisten kanssa harrastukseen osallistuu myös vanhemp. Ryhmien koot vaihtelevat teeman ja lasten iän mukaan.

Lastenliiton kerhoissa on aina palkatut aikuiset ohjaajat. Meille kerhotoiminnan laatu ja turvallisuus ovat yhtä tärkeitä kuin lasten viihtyvyys ja iloisuus. Haluamme, että lapset pääsevät kokemaan ja oppimaan kerhossa uusia asioita turvallisessa ympäristössä. Ohjaajamme suunnittelevat ja toteuttavat kerhot teeman ympärille ja vastaavat kerhon toteutuksesta.

LUPA HARRASTAA-RYHMÄT
Lupa harrastaa -ryhmissä harrastetaan monipuolisesti mm. kokkailua, luovaa toimintaa, kädentaitoja ja leikkiä.
Lukuvuonna 2020-2021 järjestetään Lupa Harrastaa-ryhmät seuraavilla 6 koululla:
Leinola, FISTA, Tammela, Rahola, Harju, Kaarila, Hatanpää.

Haluatko mukaan? Kysy lisää kyseisen koulun apulaisrehtorilta.

Voit myös kysyä lisätietoja ja ryhmäpaikkoja kesken kaudenkin piirikoordinaattori Tuija Malmio-Haikansalo, pirkanmaa@lastenliitto.fi.

.