Kerhot

Tutustu kerhotoimintaamme Pirkanmaalla!

Pirkanmaan alueella Lastenliitto järjestää koulujen työaikoina viikoittaista kerhotoimintaa Tampereella.

Lastenliitossa voi harrastaa matalalla kynnyksellä liikuntaa, kokkailua, taidetta, tiedettä, keppihevostelua, sarjakuvia ja paljon muuta. Aivan pienempien kerholaisten kanssa harrastukseen osallistuu myös vanhempi. Ryhmien koot vaihtelevat teeman ja lasten iän mukaan.

Lastenliiton kerhoissa on aina palkatut aikuiset ohjaajat. Meille kerhotoiminnan laatu ja turvallisuus ovat yhtä tärkeitä kuin lasten viihtyvyys ja iloisuus. Haluamme, että lapset pääsevät kokemaan ja oppimaan kerhossa uusia asioita turvallisessa ympäristössä. Ohjaajamme suunnittelevat ja toteuttavat kerhot teeman ympärille ja vastaavat kerhon toteutuksesta.

LUPA HARRASTAA-RYHMÄT
Lupa harrastaa -ryhmissä harrastetaan monipuolisesti mm. kokkailua, luovaa toimintaa, kädentaitoja ja leikkiä.
Lukuvuonna 2021-2022 järjestetään Lupa Harrastaa-ryhmät seuraavilla 6 koululla:
Leinola, FISTA, Tammela, Rahola, Kaarila, Hatanpää ja uutena Kissanmaa.

Ilmoittaudu mukaan kerhoihin TÄSTÄ.

Voit myös kysyä lisätietoja ja ryhmäpaikkoja kesken kaudenkin piirikoordinaattori Tuija Malmio-Haikansalo, pirkanmaa@lastenliitto.fi.

.