PORI, Kädentaitoja painottava kesäleiri 7-12v

Porin Lastenliiton päiväleiri 29.7.-2.8.2024 klo 9-15 Kulttuuritalo Anniksella

Porin Lastenliiton kesäleirillä päästään viettämään huippuhauskaa aikaa kesäloman viimeisellä viikolla. Leiriohjelmassa painotetaan erilaisia kädentaitoja, mutta leirille osallistuminen ei vaadi erityisiä taitoja. Lapset pääsevät muun muassa tekemään minitalot ja maskotit sekä harjoittelemaan makramesolmintaa. Lisäksi tietenkin ulkoillaan, pelaillaan, nautitaan rennosta yhdessäolosta ja kesäloman viimeisistä päivistä. Lopullinen ohjelma määräytyy osallistujien ja ryhmän mielenkiinnon kohteiden mukaan.

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2012-2017 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.

Leiriaika ja -paikka:
Leiri pidetään ma-pe 29.7.-2.8.2024 päivittäin klo 9-15 Kulttuuritalo Anniksella (Annankatu 6)

Hintaan sisältyy:
Leirimaksu 90 € (5 päivää). Hinta pitää sisällään monipuolisen leiriohjelman, tarvittavat materiaalit, vakuutuksen sekä lounaan ja välipalan päivittäin. Lounaalla käydään läheisessä lounas-kahvilassa. Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Leirikirje ja tarkemmat ohjeet lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen viimeistään viikkoa ennen leirin alkua. Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattoriin (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

EiKyllä
Kyllä! Haluan liittää lapseni jäseneksi (0€/vuosi)Ei kiitosKyllä! Haluan liittyä itse aikuisjäseneksi +5,00 €Lapsi on jo Porin Lastenliiton jäsen