PORI, Pihlava, Kamun kesäleiri alkaen 7v

Porin Lastenliiton päiväleiri 17.-20.6.2024 klo 10-15 maksuttoman kesäruokailun yhteydessä

Kamun kesäleirillä päästään viettämään huippuhauskaa aikaa Porin kaupungin järjestämän maksuttoman kesäruokailun yhteydessä. Leirillä askarrellaan, pelaillaan ja leikitään monipuolisesti. Luvassa on muun muassa unelmakarttojen tekoa ja ohjaajien järjestämän pakohuonepelin ratkaisemista. Lisäksi tietenkin nautitaan rennosta yhdessäolosta ja kesälomasta sekä käydään jätskillä. Lopullinen ohjelma määräytyy osallistujien ja ryhmän mielenkiinnon kohteiden sekä sääolosuhteiden mukaan.

Kenelle:
Päiväleiri on suunnattu vähintään 7-vuotiaille lapsille, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Leirillä ei ole yläikärajaa, mutta käytännössä ohjelma kiinnostanee alakouluikäisiä.

Leiriaika ja -paikka:
Leiri pidetään ma-to 17.-20.6.2024 päivittäin klo 10-15 Mepon Kotipesässä (Vanha maantie 2, Pihlava, 28800 Pori)

Hinta?
Päiväleirille osallistuminen on maksutonta. Tämän mahdollistaa yhteistyö Mepon kotipesän ja muun alueellisen verkoston kanssa sekä Porin kaupungin tarjoama maksuton kesäruokailu. Leirillä nautitaan lounas yhdessä muiden kesäruokailijoiden kanssa. Ruokailua varten leiriläinen tarvitsee mukaansa ruokailuvälineet, jotka pestään paikan päällä ohjaajiemme avustuksella. Porin Lastenliitto tarjoaa lisäksi kevyen välipalan. Huomioithan, että kesäruokailun tarjonnassa ei valitettavasti pystytä huomioimaan erityisruokavalioita. Ruoka on kuitenkin laktoositonta. Mikäli lapsellasi on erityisruokavalio ja hän haluaisi osallistua leirille, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi. Mietitään yhdessä, löytyisikö asiaan ratkaisu!

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumisen myötä lapsi kuuluu päiväleirin ajan vakuutuksemme piiriin. Lisäksi ohjaajamme saavat tällä tavalla tiedon esimerkiksi siitä, saako lapsi lähteä yksin kotiin, onko hänellä huomioitavia sairauksia ja miten huoltajan tavoittaa tarvittaessa. Ohjelmaan voi osallistua myös satunnaisesti kesäruokailun yhteydessä nähdessään jotain kivaa olevan tekeillä, mutta valitettavasti emme pysty toteuttamaan edellä kuvailtuja leirikäytäntöjämme ja tarjoamaan välipalaa ilman ilmoittautumista. Leirille ilmoittautuminen ei vaadi Lastenliiton jäsenyyttä.

Mikäli lapsen kesäsuunnitelmat muuttuvat ilmoittautumisen jälkeen, muistathan ottaa yhteyttä piirikoordinaattoriin, jotta paikka vapautetaan jollekin muulle.

Leirikirje ja tarkemmat ohjeet lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen viimeistään viikkoa ennen leirin alkua. Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattoriin (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot